Jurnalismul creativ si managementul inspirat trebuie sa fie caile de relansare ale mass-media romanesti, 3 mai fiind un bun moment simbolic pentru exprimarea publica a acestor obiective, se spune in mesajul Clubului Roman de Presa (CRP) cu ocazia Zilei Mondiale a Libertatii Presei, scrie Mediafax.
"Invocarea in continuare a «crizei», dupa cativa ani nefasti pentru presa, este un drum infundat, o abordare negativa si folosirea sa nu poate fi o scuza pentru incapacitatea de a gasi solutii de redresare, altele decat taierile de costuri. Jurnalismul din Romania trebuie sa redevina acum, nu intr-un viitor nedefinit, o forta si aceasta stare de fapt trebuie sa consacre prin recunoasterea si stimularea valorilor individuale, respectarea normelor etice si a relatiilor contractuale", scrie in mesajul asociatiei profesionale.

CRP crede ca "sprijinul din partea autoritatilor, acordat in spiritul si dupa regulile europene este util, pentru ca predictibilitatile financiare si legislative sunt cele care fac ordine intr-un mediu economic inca fragil".

De asemenea, CRP considera ca "dincolo de constrangerile realitatii, libertatea de exprimare trebuie aparata prin toate mijloacele decente si administrata inteligent" si ca "excesele" facute in numele libertatii de exprimare "nu se justifica, dupa cum si limitarile sunt abuzive".

La 23 decembrie 1993, Adunarea Generala a ONU a declarat data de 3 mai ca Zi Mondiala a Libertatii Presei. Initiativa a venit de la Conferinta Generala UNESCO care, printr-o rezolutie din 1991 asupra promovarii libertatii presei in lume, a recunoscut ca o presa libera, pluralista si independenta este o componenta esentiala a unei societati democratice.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri