Consiliul Concurentei analizeaza operatiunea de concentrare economica prin care Burda Romania si Burda Verlag Osteuropa GmbH au dobandit controlul asupra Sanoma Hearst Romania, compania care editeaza reviste glossy precum Cosmopolitan, Esquire sau National Geographic.

“Autoritatea de concurenta va evalua operatiunea de concentrare economica din punct de vedere al compatibilitatii acesteia cu un mediu concurential normal, in conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrarilor economice. Companiile implicate activeaza pe piata editarii a revistelor si periodicelor”, scrie in comunicatul de presa al

BVO – Burda Verlag Osteuropa, divizia de est a Hubert Burda Media a fost fondata in 1995 si publica peste 200 de reviste in Romania, Polonia, Cehia, Rusia, Ucraina, Kazakhstan, Serbia, Croatia si Slovenia. In Romania, Burda este prezenta din 1999.

Sanoma Hearst Romania si-a inceput activitatea in 1999 si, in prezent, editeaza 19 publicatii si opereaza 11 site-uri web.

„Consiliul Concurentei este interesat in obtinerea observatiilor si punctelor de vedere de la terti (inclusiv concurenti si clienti ai partilor implicate), in legatura cu aceasta concentrare economica”,

Burda International, achizitioneaza un grup cu 230 de reviste in 17 de tari, vrea Sanoma Hearst Romania, o companie cu afaceri de 8,2 milioane de euro anul trecut si 21 de publicatii in portofoliu, dupa negocieri ce au durat aproximativ doi ani.

Cele doua companii nu au precizat valoarea tranzactiei.

Daca achizitia Sanoma Hearst este aprobata, Burda devine unul dintre cei mai mari publisheri de pe piata locala.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Sensiblu, parte din grupul Dr.Max, preia 46 farmacii de la Belladonna