Divizia de productie de televiziune a companiei japoneze Sony va produce in exclusivitate pentru site-ul american de streaming online Netflix un serial TV, care va lua forma unei drame psihologice de familie, informeaza AFP, citat de Mediafax.

Primul sezon al seriei, conceput de creatorii serialului de succes "Damages", are 13 episoade si va putea fi urmarit doar de abonatii Netflix, precizeaza distribuitorul american intr-un comunicat.
Initial un serviciu de inchirieri de casete video si de jocuri prin abonament si prin posta, Netflix si-a diversificat in ultimii ani oferta, difuzand pe internet programe TV si filme pe baza de abonament.
Prin acest nou serial, Netflix se extinde in domeniul productiei si distributiei de filme, dupa succesul obtinut in ultimele luni cu serialele "House of Cards" si "Orange is the new black".
Conform Wall Street Journal, Netflix "se afla in discutii cu mai multe posturi de televiziune prin cablu, asa cum au procedat Comcast si Suddenlink Communications, pentru a furniza servicii video online disponibile printr-o aplicatie instalata pe decodoare".
Cu toate acestea, unii analisti se indoiesc de potentialul de crestere al distribuitorului Netflix, avand in vedere ca acesta nu a castigat decat 630.000 de abonati noi in Statele Unite in al doilea trimestru al acestui an - ajungand la un total de 29,81 de milioane de abonamente -, fata de 2 milioane in precedentele doua trimestre.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri