Actorul Arnold Schwarzenegger va primi un onorariu de 3 milioane de dolari pentru a juca intr-un spot ce face reclama unui sortiment de bere, Bud Light, care va fi difuzata in timpul galei Super Bowl, informeaza femalefirst.co.uk, citat de Mediafax.

"Arnold a filmat o serie de reclame in Japonia, dar ele nu au nicio legatura cu piata americana. Faptul ca l-au convins sa promoveze o marca de bere reprezinta o reusita majora pentru reprezentantii brandului Bud Light", a declarat o sursa citata de New York Post.

Arnold Schwarzenegger, fostul guvernator al statului California, reprezinta cea mai recenta vedeta care a acceptat sa apara intr-o reclama ce va fi difuzata la Super Bowl 2014 - un eveniment care ii costa pe advertiseri 4 milioane de dolari pentru fiecare spot.

SodaStream va difuza o reclama cu Scarlett Johansson in al patrulea sfert al finalei campionatului national de fotbal american, iar Lawrence Fishburne interpreteaza din nou celebrul sau rol din trilogia "Matrix", Morpheus, intr-o reclama a grupului Kia Motors pentru cel mai recent model lansat de acest constructor auto, automobilul sedan K900. Se crede ca acest clip va fi o parodie dupa o scena din primul film al trilogiei "Matrix".
Actorii Ben Kingsley, Tom Hiddleston si Mark Strong vor aparea intr-o reclama a constructorului Jaguar, ce are la baza filmele britanice cu gangsteri.

David Beckham isi va promova linia vestimentara de lenjerie intima H&M David Beckham Bodywear intr-o reclama difuzata gala Super Bowl 2014 de pe 2 februarie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri