Schimbarea logo-ului nu se incheie intotdeauna cu atragerea mai multor clienti. Dovada vine de la Kraft si Gap, branduri criticate de-a lungul timpului de consumatori si specialisti pentru modificarile facute.

De-a lungul anilor, Kraft Foods a avut un logo usor de recunoscut de orice consumator: litere albastre ingrosate si incercuite cu rosu. Dar in 2009, compania a lansat o noua identitate vizuala, construita pe sloganul „Make today delicious” si un zambet care „intareste” mesajul, anunta AdAge.com.

Kraft

La randul sau, noul logo al retailerului de imbracaminte Gap primea in 2010 un val de critici din partea utilizatorilor Facebook si Twitter, scrie Mashable.

Gap

Citeste si:
TotalSoft trece prin rebranding: cum arata noul logo
TotalSoft trece prin...

Gap lansa, practic, un nou logo, descris ca "o expresie mai contemporana, moderna". Clientii retailerului nu au fost atat de incantati de schimbare, asa ca Gap a solicitat idei utilizatorilor pentru redesenarea logo-ului.

1. Care dintre cele doua schimbari de logo este cea mai nepotrivita, in opinia ta?


Sursa foto: logos.wikia.com

Sursa foto: logos.wikia.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Și festivalul Summer Well se anulează din cauza pandemiei
Setari Cookie-uri