Schimbarea logo-ului nu se incheie intotdeauna cu atragerea mai multor clienti. Dovada vine de la Kraft si Gap, branduri criticate de-a lungul timpului de consumatori si specialisti pentru modificarile facute.

De-a lungul anilor, Kraft Foods a avut un logo usor de recunoscut de orice consumator: litere albastre ingrosate si incercuite cu rosu. Dar in 2009, compania a lansat o noua identitate vizuala, construita pe sloganul „Make today delicious” si un zambet care „intareste” mesajul, anunta AdAge.com.

Kraft

La randul sau, noul logo al retailerului de imbracaminte Gap primea in 2010 un val de critici din partea utilizatorilor Facebook si Twitter, scrie Mashable.

Gap

Citeste si:
O nouă identitate vizuală pentru Dacia
O nouă identitate vizuală...

Gap lansa, practic, un nou logo, descris ca "o expresie mai contemporana, moderna". Clientii retailerului nu au fost atat de incantati de schimbare, asa ca Gap a solicitat idei utilizatorilor pentru redesenarea logo-ului.

1. Care dintre cele doua schimbari de logo este cea mai nepotrivita, in opinia ta?


Sursa foto: logos.wikia.com

Sursa foto: logos.wikia.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri