La cateva ore dupa ce grupurile Publicis si Omnicom au anuntat ca nu vor mai fuziona, Martin Sorrell, CEO-ul WPP, isi ascunde cu greu satisfactia. “A fost o fuziune imposibila”, spune Sorrell intr-un e-mail adresat angajatilor WPP, care ramane astfel pe prima pozitie in industria mondiala de publicitate, scrie Wall Street Journal.

Omnicom Group si Publicis Groupe au renuntat la acordul de fuziune de 35 de miliarde de dolari care ar fi creat cea mai mare companie de publicitate la nivel global, cele doua companii nereusind sa depaseasca, in timpul negocierilor, obstacole legate de structura noului grup. Astfel, Omnicom si Publicis nu au reusit sa ajunga la un consens asupra persoanelor care urmau sa ocupe roluri cheie in management si asupra structurii verticale a noului grup

Martin Sorrell a declarat in acest context ca fuziunea “s-a nascut din dorinta celor doua companii de a inlatura WPP de pe piedestal”. CEO-ul WPP a fost deosebit de critic la adresa unei posibile fuziuni Publicis-Omnicom din momentul anuntului facut in luna iulie anul trecut. Saptamana trecuta, Sorrell a caracterizat negocierile drept “o cauza pierduta”.

In plus, Martin Sorrell a spus ca tranzactia ar fi esuat oricum in conditiile in care negocierile au fost purtate de cei doi CEO ai Omnicom si Publicis, fara suportul unor parti externe.

Citeste si:
Seful gigantului WPP, optimist: de unde vine cresterea in publicitate
Seful gigantului WPP,...
Sursa foto: MediafaxFoto

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri