Martin Sorell, CEO-ul gigantului din publicitate WPP, declara ca industria de publicitate se va consolida atata timp cat companiile isi vor mentine costurile scazute, anunta Wall Street Journal.

Companiile de publicitate se confrunta cu presiuni tot mai mari din partea clientilor in ceea ce priveste costurile, iar unii dintre ei fac tot felul de constrangeri prin diverse tactici, cum ar fi intarzierea platilor. “Clientii continua sa puna presiune asupra costurilor pentru a-si atinge targetul. Este dificil,” a declarat Martin Sorell, intr-un interviu acordat cu ocazia festivalului de publicitate Cannes Lions. “Rezultatul acelor presiuni duce la consolidare.”

Prabusirea recenta a fuziunii planificate de rivalii WPP, Publicis si Omnicom, a starnit multe semne de intrebare cu privire la ce fel de oferte vor aduce in discutie, la fel cum companiile de publicitate continua sa-si intensifice prezenta in era digitala.

Ruptura produsa intre Publicis si Omnicom, anuntata in iulie 2013, dar apoi anulata luna trecuta, a fost conceputa pentru a da companiilor un impuls in competitia cu marile firme din Sillicon Valley, ca de exemplu Google, care au deja avantajul detinerii unor date controversate despre obiceiurile consumatorilor.

Tranzactia ar fi urmat sa fie perfectata integral in actiuni si structurata ca fuziune intre egali, creand o companie cu venituri anuale de 23 miliarde de dolari si resursele financiare necesare pentru investitii in noi tehnologii de advertising. Noua companie urma sa fie detinuta in proportii egale de actionarii celor doua grupuri si condusa de cei doi directori generali, potrivit anuntului de fuziune facut in luna iulie a anului trecut.

Citeste si:
Seful gigantului WPP, optimist: de unde vine cresterea in publicitate
Seful gigantului WPP,...

Omnicom si Publicis nu au reusit sa ajunga la un consens asupra persoanelor care urmau sa ocupe roluri cheie in management si asupra structurii verticale a noului grup.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri