Investitiile in advertising TV, similare cu cele din 2012

In 2013, televiziunea a ramas principalul mediu de advertising in Romania, primind cele mai mari bugete, in ciuda cresterii zonei de online. Piata va ramane insa plata in 2014, la circa 193 de milioane de euro, conform studiului Initiative, Media Fact Book.

In primul trimestru al anului, ProTV a ramas lider de piata (pondere de 18,4%), cu un punct procentual crestere in audienta pe intreaga zi si 3 puncte procentuale crestere in Prime Time. CME si Intact Group vor continua batalia pentru leadership si in 2014, Antena 1 avand o cota de piata de 14,2% in 2013.

Per total, televiziunea detine 63% din piata totala de advertising, in scadere cu 1 punct procentual fata de 2012.

Profilul privitorilor indica faptul ca Prima TV, Kanal D si Antena 1 au preponderent audienta feminina, in timp ce Pro TV reflecta o audienta egala intre sexe. Kanal D atrage audienta in special din orasele mici si medii, comparat cu celelalte canale care atrag audiente in special din orase medii si mari.

Romanii petrec inca mult timp in fata televizoarelor, media fiind de 5,7 ore/zi (18-49 de ani, zone urbane).

Citeste si:
Pandemia de Covid-19 a dus la o scădere cu 16,5% a pieței de media
Piața de media din România,...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri