B1 TV a fost pe primul loc in topul audientelor in timpul difuzarii dezbaterii dintre cei doi candidati la presedintie, Klaus Iohannis si Victor Ponta, de miercuri seara, care a atras, la nivelul intregii tari, 1.776.000 de telespectatori.

Interesul pentru dezbaterea dintre cei doi candidati a fost unul foarte mare, iar B1 TV, televiziunea care a difuzat miercuri, intre orele 20.00 si 21.30, confruntarea in direct, a fost pe prima pozitie in topurile de audienta, pe toate segmentele de public. Acesta a fost cel mai mare rating obtinut de B1 TV in ultimii cinci ani, informeaza paginademedia.ro, conform Mediafax.

Pe de alta parte, Digi 24, singura televiziune care a preluat live dezbaterea de la B1 TV, s-a situat pe locul al cincilea in clasamentul audientelor, miercuri seara. La nivelul intregii tari, 1.776.000 de romani au urmarit dezbaterea de la B1 TV, televiziunea fiind pe prima pozitie in clasamentul audientelor (9,6 puncte de rating si 16,4% cota de piata). B1 TV a fost urmata de Pro TV, cu 1.456.000 de telespectatori, in timp ce Digi 24 a fost pe locul al cincilea, cu aproape 484.000 de telespectatori care s-au uitat la dezbaterea preluata de la B1 TV.

Doua dezbateri difuzate simultan

Antena 3 (care i-a avut printre invitati pe Dan Diaconescu si un numerolog) a fost pe pozitia a sasea (478.000 de telespectatori), iar Romania TV, care a avut invitate in studio vrajitoare, s-a situat pe locul al noualea (310.000). Realitatea TV, care a difuzat miercuri seara in reluare dezbaterea din 2009 dintre Mircea Geoana si Traian Basescu, a fost pe pozitia a 13-a, cu 174.000 de telespectatori.

La nivel urban, dezbaterea de la B1 TV a fost pe primul loc, cu 1.025.000 de telespectatori pe minut. Si la nivel urban, Digi 24, care a preluat dezbaterea, a fost tot pe locul al cincilea, cu aproape 384.000 de telespectatori. Antena 3 a ocupat locul al saselea (279.000), Romania TV - locul al noualea (124.000), iar Realitatea TV - locul al 14-lea (64.000).

Pe targetul comercial, B1 TV s-a situat tot pe primul loc, atragand, in timpul dezbaterii, 424.000 de telespectatori cu varste intre 18 si 49 de ani pe minut. B1 TV a fost urmat de Pro TV (cu 392.000). Digi 24 a ocupat locul al cincilea (118.000), in timp ce Antena 3 a fost pe locul al optulea (76.000 de persoane), iar Romania TV si Realitatea TV au fost la egalitate, pe locul 15, cu cate 20.000 de telespectatori.

Prima confruntare dintre Klaus Iohannis si Victor Ponta a fost difuzata marti seara, de Realitatea TV, si a fost preluata de celelalte televiziuni de stiri. Dezbaterea a tinut aproape 1,4 milioane de telespectatori pe Realitatea TV, 900.000 pe Antena 3, 680.000 pe Romania TV, 370.000 pe B1 TV si 290.000 pe Digi 24.

Pe de alta parte, dezbaterea dintre cei doi candidati la alegerile prezidentiale din anul 2009, Traian Basescu si Mircea Geoana, a fost difuzata la Realitatea TV, avandu-l ca moderator pe Robert Turcescu, si a fost preluata de TVR 1, Antena 3, B1 TV, National TV si OTV.

Confruntarea dintre Traian Basescu si Mircea Geoana, care a avut loc pe 3 decembrie 2009, a tinut in fata televizoarelor 4,9 milioane de telespectatori. Dintre acestia, 2,9 milioane au fost telespectatori din mediul urban. Principalele televiziuni care au transmis dezbaterea, Realitatea TV, TVR 1 si Antena 3, au fost cele mai urmarite posturi TV la momentul respectiv.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri