Acestea sunt cele mai creative campanii in online

Campania "Read a tree" realizata de Geometry Global pentru Elefant.ro a fost marele castigator la cea de-a patra editie a IAB Mixx Awards Romania, competitie care premiaza cele mai creative campanii in online.

Cele mai disputate premii s-au inregistrat la categoriile: Awareness Campaign, Cross Media Campaign, Mobile Project, Native Advertising Project, Performance Campaign si Social Media. In total au concurat 34 de campanii inscrise de catre 12 agentii (atat digitale cat si media, independente sau parte a grupurilor internationale).

Castigatorii IAB Mixx Awards 2015:

1. Best Awareness Campaign - The Of CORSO Summer Hit - Digital Star
2. Best Cross Media Campaign - Telekom Rebranding - Mediainvestment
3. Best Digital PR Campaign - Notelier powered by Galaxy Note 4 - Digital Star
4. Best Publishing Project - Creativity Hour - Starcom
5. Best Mobile Project - Read a Tree - Geometry Global
6. Best Native Advertising Campaign or Project - Prinde-OH pe Corsa - Carat
7. Best Video Campaign - Providentistii si cabinetele medicale - Jazz Communication
8. Best Social Media Campaign - #donateKM - Geometry GLobal
9. Best Performance Campaign - Avon Black Friday - Starcom
10. Most Experimental & Innovative Concept - SEAT Leon ST Challenge - Interactions
11. Best Digital MIXX - Read a Tree - Geometry Global

“Ne bucuram sa vedem ca, de la an la an, creste numarul campaniilor inscrise in concurs. De asemenea, ne bucuram sa vedem o crestere a interesului in zona de Mobile, anul acesta am avut 5 campanii inscrise dar si marele castigator al Best Digital Mixx vine tot din zona de mobile”, a declarat Ionut Oprea, presedinte al Asociatiei IAB Romania si membru al juriului Mixx Awards.

IAB MIXX Awards este o competitie internationala, care celebreaza cele mai creative si de impact campanii de publicitate din mediul online.

Citeste si:
IAB Romania premiaza comunicarea M.A.I.
IAB Romania premiaza...

IAB Romania este asociatia industriei de marketing si publicitate online din Romania.

Sursa foto: Captura din campania "Read a Tree. Save a Book".

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri