Bancpost a lansat noua campanie de imagine „Te vedem asa cum esti tu” care pune accent pe abordarea personalizata a bancii in relatia cu clientii. De asemenea, institutia are un nou slogan: Bancpost. Banca ta. Si a ta. Si a ta.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Noua campanie de imagine si noul slogan consolideaza orientarea Bancpost catre client si catre intelegerea nevoilor reale si actuale ale acestuia.

„Peste 70% dintre clientii bancarizati isi doresc o relatie personalizata cu banca. Adica, isi doresc sa fie ascultati, intelesi si tratati individual, cu particularitatile, dorintele si planurile lor specifice. In spatele fiecarui CNP este de fapt omul, clientul nostru. Cunoasterea lui, dincolo de informatiile standard necesare la initierea unei relatii cu banca, ofera avantajul competitiv de a veni in intampinarea nevoilor lui reale, cu produse si servicii specifice”, a declarat Aura Toma, director executiv marketing si comunicare in cadrul Bancpost.

Campania este promovata pe televiziune, internet, prin panotaj stradal, reviste si ziare centrale.

Bancpost are o retea de 148 de unitati si 7 centre de afaceri. Institutia gestioneaza un portofoliu de aproximativ un milion de clienti corporativi, de retail si institutionali. Din acest an compania este sponsor oficial al Federatiei Romane de Fotbal si al Echipei Nationale de Fotbal.

Citeste si:
Tetik, BT: Trebuie sa gasim modalitati de a aduce diaspora inapoi
Omer Tetik, CEO Banca...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Inca o banca din piata ofera serviciul de plati instant prin Transfond