Bancpost are un nou slogan: Bancpost. Banca ta. Si a ta. Si a ta.

Bancpost a lansat noua campanie de imagine „Te vedem asa cum esti tu” care pune accent pe abordarea personalizata a bancii in relatia cu clientii. De asemenea, institutia are un nou slogan: Bancpost. Banca ta. Si a ta. Si a ta.

Noua campanie de imagine si noul slogan consolideaza orientarea Bancpost catre client si catre intelegerea nevoilor reale si actuale ale acestuia.

„Peste 70% dintre clientii bancarizati isi doresc o relatie personalizata cu banca. Adica, isi doresc sa fie ascultati, intelesi si tratati individual, cu particularitatile, dorintele si planurile lor specifice. In spatele fiecarui CNP este de fapt omul, clientul nostru. Cunoasterea lui, dincolo de informatiile standard necesare la initierea unei relatii cu banca, ofera avantajul competitiv de a veni in intampinarea nevoilor lui reale, cu produse si servicii specifice”, a declarat Aura Toma, director executiv marketing si comunicare in cadrul Bancpost.

Campania este promovata pe televiziune, internet, prin panotaj stradal, reviste si ziare centrale.

Bancpost are o retea de 148 de unitati si 7 centre de afaceri. Institutia gestioneaza un portofoliu de aproximativ un milion de clienti corporativi, de retail si institutionali. Din acest an compania este sponsor oficial al Federatiei Romane de Fotbal si al Echipei Nationale de Fotbal.

Citeste si:
BT scade ratele pentru împrumutații în franci elvețieni preluați de...
BT scade ratele pentru...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri