Matei Psatta, cofondator al solutiei de publicitate digitala The Pole Society, a fost invitat la emisiunea “Ziua Zero”, pentru a vorbi despre evolutia companiei dupa ce au fost acceptati la acceleratorul Techstars Dubai.

“Suntem intr-un moment cand devenim din ce in ce mai maturi. E cel mai important moment pentru noi. Incepem sa fondam mult mai puternic business-ul romanesc si ne extindem la nivel international, in Dubai, si apoi spre America si Asia, piete care au un cuvant de spus in outdoor digital.”, spune Matei Psatta.

“Am pivotat de vreo 10 ori, nu mai are legatura cu ideea initiala. Avem un produs tehnologic matur si stabil si trebuie sa aducem parteneri onboard. Incercam sa ne extindem pe toate ecranele, nu doar pe panouri digitale din oras. Avem deja cativa parteneri mari. In momentul de fata inglobam cele mai multe ecrane digitale ca single point of contact. Exista provideri mari, dar lucram cu majoritatea dintre ei. Avem 400 de ecrane gestionate in Bucuresti si ne ducem si spre national.”, a explicat cofondatorul.

Azi The Pole Society poate fi descris ca o interfata de la Google AdWords sau Facebook Ads, dar pentru ecrane digitale out of home. “Daca ti s-a parut complicat sa ajungi pe un ecran digital, pentru ca trebuie sa suni la agentie, sa suni la omul cu ecranul, nu stii care sunt preturile, noi te ajutam. Noi vrem sa democratizam accesul la ecranele respective. Intri intr-o interfata web, selectezi ce vrei sa faci si din cateva click-uri selectezi momentul cand vrei sa apara. E la fel ca pe publicitatea digitala.”, spune Psatta,.

Ecranele si camerele The Pole Society identifica oamenii, poate sa-i numere si se testeaza si diferentierea femeie/barbat, pentru demografice mai bune.

Obiectivul la Techstars Dubai

“Techstars Dubai are o inclinare spre adtech outdoor. Dubai are deschidere si e foarte tehnologizata zona si e pionier in zona de smart city. Pozitia de smart city inseamna ca venim cu un produs perfect pentru tipul acela de oras.”, spune Psatta.

“Techstars are o investitie in momentul inceperii programului si un convertible note, care depinde de o noua investitie care se transforma in actiuni cand exista investitia Series A. Ei ne vor sustine sa ne dezvoltam in Romania si Dubai.”

The Pole Society a mai avut incercari in strainatate, una in Irlanda, dar acolo nu erau atat de multe ecrane digitale, si in Brazilia, dar acolo publicitatea este foarte reglementata de Guvern si afisajul stradal e interzis.

In Romania, zona outdoor e considerata secundara. Cu toate acestea, crede Matei, impactul ei exista. “A fost privit secundar pentru ca nu oferea foarte multa libertate, pentru ca trebuia sa faci lucrurile pe campanii lungi. Cu outdoor digital poti sa faci lucrurile mai dinamic. Ai o promotie de doua zile nici nu vei lua in considerare outdoor. Acum se schimba povestea, pentru ca e la fel de rapid ca pe Facebook. Si poti sa o setezi sa se schimbe automat cand se schimba promotia. Sunt multi bani aruncati in outdoor. Se produc zeci de mii de mesh-uri pe an. Daca stai sa aduni un cost mediu de 200 de euro per mesh, iesim la milioane de euro care ar putea fi investiti in expunere mai multa.”

Business-ul The Pole Society

“In momentul de fata ca cifra de afaceri pe anul trecut, actionand mai mult local, e in jur de 200.000 de euro. Anul asta vrem sa crestem de cinci ori sau mai mult. Avem si colegi noi care sa ne ajute sa educam piata de media.”, a explicat Psatta.

Echipa are acum mai multi oameni: Bogdan Savonea (CEO si cofondator), Mihai Pocorschi (CTO), Sergiu Gruita (ex P&G), dar si doi alti colegi in zona de operational.

Ca perspective, Asia si America sunt obiectivele Pole Society.

“Noua ne-ar placea mult sa ne extindem in Asia. Dar daca vom avea un investitor cu focus pe America, nu vom zice nu. Asia e o preferinta personala, mai mult.”, spune Psatta.

“In Europa nu avem concurenta, dar in Statele Unite exista niste business-uri similare in proportie de 70%. Nu fac atat de mult automatizare, dar fac Analytics. Poti da comenzi prin interfata lor, dar au o retea mare de outdoor. Nu excludem sa ne parteneriem cu ei si sa ne punem resursele cap la cap.”, a incheiat cofondatorul The Pole Society.