Unilever dispune de un buget anual de 7,7 miliarde euro, din care un sfert reprezinta publicitatea online. In cadrul congresului IAB din Londra, Keith Weed si-a exprimat ingrijorarea cu privire la credibilitatea industriei de media online si s-a plans despre “stirile false, rasismul, sexismul, raspandirea urii si a continutului toxic pentru copii pe internet”. Discursul sau a fost indreptat catre gigantii Facebook, Youtube, Google si Twitter

Mai mult, producatorul de bunuri de larg consum a declarat ca va investi doar in platforme responsabile care isi propun sa aiba un impact pozitiv in societate si ca va colabora doar cu organizatii care vor furniza o mai buna infrastructura digitala. Companiile tech care nu protejeaza copiii sau care creeaza disensiuni in societate nu vor mai gasi un partener in Unilever, a mai spus Weed.

Totusi gigantul din FMCG nu isi doreste sa le ofere un ultimatum companiilor tech, ci mai degraba vrea sa lucreze la o solutie, fiind facute deja demersuri in acest cu partenerii online precum Facebook, Snapchat, Twitter si Amazon. 2018 va deveni fie anul increderii, fie anul in care oamenii se intorc impotriva gigantilor tech, a mai spus Weed.

Cele mai mari companii din...
Citeste si: Cele mai mari companii din lume valoreaza cu 2,6 trilioane $ mai mult

Sursa foto: Casimiro PT/Shutterstock