Andreea Dinescu devine managing director al agentiei Profero

Andreea Dinescu va prelua, incepand cu 1 iulie, functia de managing director al agentiei de digital advertising Profero. Andreea activeaza de 10 ani in Lowe Group, cea mai recenta pozitie ocupata fiind deputy managing director al Initiative, agentia de media a grupului.

Andreea are o experienta de aproximativ 15 ani in industria de comunicare, specializandu-se in media, pe zonele de client service si management. S-a alaturat echipei Initiative in 2008, ca account director, fiind promovata ulterior client service director si, in ultimii ani, deputy managing director. Dupa ce a absolvit Facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Andreea si-a consolidat competentele de management printr-un EMBA la Tiffin University in parteneriat cu Universitatea din Bucuresti.

„Digitalul este o miza foarte importanta pentru Lowe Group si ma bucur ca avem sansa sa oferim aceasta pozitie unui manager din grupul nostru cu care lucram de mult timp. A fost intotdeauna o prioritate pentru noi sa atragem cei mai buni oameni, sa-i formam si sa-i pastram in echipa noastra. Astfel, colaborarea de pana acum cu Andreea ne da incredere ca va continua sa obtina rezultate excelente si alaturi de Profero”, spune Veronica Savanciuc, Presedinte & CEO, Lowe Group.

„Dupa experienta intr-una dintre cele mai mari agentii de media din Romania, este o provocare sa preiau business-ul de digital al grupului nostru. In perioada urmatoare ne vom concentra pe dezvoltarea produsului Profero pentru a aduce added value in business-ul clientilor nostri prin solutii digitale adaptate nevoilor lor, cu un focus puternic in special in zona de tehnologie”, adauga Andreea Dinescu, Managing Director, Profero.

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si internationale. Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare din Romania, Lowe Group, din care mai fac parte agentiile Initiative, MullenLowe, Golin, Medic One si BPN.

Citeste si:
Digital advertisingul, in crestere. Profero, afaceri cu 15% mai mari
Profero, crestere de pana la...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri