Incepand cu luna iunie, Cosmin Baba se alatura agentiei V8 Interactive in calitate de director de creatie, aceasta schimbare venind odata cu repozitionarea companiei intr-o agentie de tip product driven company cu servicii integrate de advertising.

Cu peste 10 ani experienta in grupuri cum ar fi BBDO, Leo Burnett, Geometry Global sau Publicis, si numeroase premii obtinute la cele mai importante festivaluri de creativitate si eficienta, atat locale, cat si internationale, rolul lui Cosmin Baba va fi sa dezvolte o cultura creativa cat mai curajoasa si inovatoare, la nivel intern si in relatia cu clientii.

De-a lungul timpului, Cosmin Baba a dezvoltat campanii integrate pentru clienti locali sau internationali precum: Nescafe, Toortitzi, Pepsi, Dacia Group Renault, OMV, UniCredit, Farmaciile Dona sau P&G.

“ Parteneriatul nostru nu este unul recent, avand deja proiecte importante “in picioare” pe care am colaborat cu succes ca guest creative director si care au condus catre venirea mea ca director de creatie full time in agentie. In acelasi timp, mutarea mea aici vine intr-un moment in care agentia urmeaza sa-si defineasca pozitia in piata ca una care ofera servicii integrate de advertising, experienta mea din zona de ATL si Digital PR urmand sa completeze know-how-ul actual”, a declarat Cosmin Baba.

Cu aceasta schimbare de management, V8 Interactive anticipeaza directia in care vor merge agentiile de publicitate: de la service companies la product companies. “Venirea lui Cosmin in echipa V8 face parte din strategia noastra de repozitionare si indraznesc sa spun ca ne-am ‘ales’reciproc. Incepem impreuna, alaturi de echipa fantastica din V8, un nou capitol, o transformare spectaculoasa, transformare a carei finalitate va fi redefinirea modului in care poti si trebuie sa rezolvi problema unui brand care te alege ca partener”, a declarat Ionut Andrei, CEO V8.

Citeste si:
Jorg Riommi, noul CCO Publicis in Europa Centrala si de Est
Jorg Riommi a fost numit...

Agentia si-a redefinit pozitionarea, trecand, de-a lungul timpului, de la agentie de digital la una full service si, ulterior, agentie interactiva de creatie. Noile directii de business vor dezvolta solutii de marketing complete, avand la baza viziune strategica, creativitate indrazneata, executii inovative, craft, calitate executionala si performanta in rezultate.

Compania V8 Interactive este un business 100% romanesc, infiintat in 2013 sub deviza Creative Courage. Agentia propune servicii de strategie, creatie, media, social sau PR pentru tot ce inseamna Digital, ATL sau BTL. In ultimii ani, in portofoliul V8 s-au regasit atat clienti din Romania, precum: Bergenbier, Beck’s, Staropramen, Corona, Inedit/Dr. Oetker, Doraly Marketplace, Napolact, Virgin Romania, Digitaljob, Selgros, Vodafone, Penny XXL, Ponderas, Boehringer, Radio Guerrilla, Stella Artois, Vincon, Ejobs, Cafea Fortuna, Cegeka, Boromir, Meda, Leffe, Hoegaarden, Ana Are, Jonhson&Jonhson, cat si internationali, precum: Kamenitza, Staropramen Bulgaria, Friesland Campina, ABI Inbev.

Cifra de afaceri a companiei a depasit un milion de euro dupa numai trei ani de activitate, iar in 2018 se va apropia de doua milioane de euro. Compania are 25 de angajati, iar echipa creste in fiecare an, investitia in talent reprezentand o directie prioritara a business-ului.

Citeste si:
OLX si Gemius intra in conducerea IAB Romania: cum arata noul consiliu
OLX si Gemius intra in...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Stefan Chiritescu, noul director de creatie al Centrade Group