Levente Málnay este responsabil de managementul celor 16 brand-uri din portfoliul regional AMCNI. Absolvent de Harvard, si-a inceput cariera ca freelancer sportiv pentru Televiziunea de Stat Maghiara si a mai lucrat printe altele la HBO si MTV.

Pe ce se concentreaza AMC anul acesta, in Romania?
Levente Malnay:
Extrem de competitiva piata TV ofera din ce in ce mai mult continut premium, exact ceea ce defineste succesul AMC de 10 ani incoace. AMC a insemnat intotdeauna continut de calitate, care a spart barierele genului (vezi „Mad Men”, „Breaking Bad”). Explozia rapida a productiilor TV a crescut valoarea ideilor unice si vocilor creative. Noi ne axam pe crearea de continut original, produs de propriul studio (AMC Studios). In 2018, pe AMC Romania vedem 9 seriale in premiera, majoritatea productii proprii apreciate de critici, premiate, cu subiecte interesante, ca „Fear the Walking Dead”, „The Terror”, „Humans”, „Into the Badlands”, „Hap & Leonard”. Dar avem si serii-documentar: „Istoria secreta a benzilor desenate” (in primavara) si „James Cameron: Povestea stiintifico-fantasticului” (in vara).
Ce alte noutati pregatiti pe final de an, pe AMC?
Vom difuza, in premiera, serialul „Stan Against Evil”, o comedie de groaza apreciata de critici. Pentru 2019, pregatim sezonul 2 din „The Terror”, serial extrem de bine primit de fani si critici. A doua serie va fi plasata in Al Doilea Razboi Mondial si se va axa pe un spirit amenintator, care bantuie o comunitate japonezo-americana, din California de Sud pana in Pacific.
Cum au aratat cifrele de audienta pentru AMC Romania pana acum, in 2018?
Primele 6 luni au fost interesante si pline de provocari. Investitia continua in posturile de filme AMC si Filmcafe a dat roade: ne-a crescut cu 60% cota de portofoliu de film din Romania, in randul adultilor de 18 – 49 de ani. Asta se explica prin imbunatatirea substantiala a bibliotecii de filme (am introdus lunar, pe ambele posturi, continut premium). Avem contracte cu cele mai mari companii internationale (Warner Bros., 20th Century Fox, Sony Pictures, Universal Studios) si cu distribuitorii europeni (pentru productii italiene si frantuzesti). In 2018, avem in jur de 300 de titluri noi, printre care seria „Harry Potter”, „Totul despre baieti”, „Dosarele X”, „Politist de gradinita” si „Epoca de gheata”.
Majoritatea telespectatorilor stiu acum ce inseamna brand-urile AMC si Filmcafe si la ce se pot astepta de la ele. Stiu ca AMC lanseaza numeroase seriale originale concomitent cu premiera americana, de exemplu. In fiecare an ne promovam continutul cinematografic al AMC si chiar acum pornim campania de toamna axata pe diversitatea continutului nostru.

La ce ne putem astepta pentru posturile de desene animate din portofoliul AMCNI?
Si pentru acestea, strategia noastra este sa mizam pe continut nou, in Romania: si pe Minimax, si pe JimJam avem lunar seriale animate si formate pentru prescoalari in premiera. La finalul anului trecut, biblioteca Minimax s-a imbogatit cu aproximativ 700 de episoade noi-noute, printre ele numarandu-se si populare titluri DreamWorks, ca: „Traiasca regele Julien!”, „Peripetiile Motanului Incaltat”, „Turbo F.A.S.T.”, „Trolii – Petrecerea continua” si „Acasa – Aventuri cu Tip si Oh”. In plus, am dat si filme noi cu Barbie.
Ne mandrim si cu JimJam, care are un nou design de brand, din vara aceasta, menit sa reflecte continutul de programe, care imbina joaca si educatia. De la inceputul anului, in grila au fost introduse treptat noi seriale animate educationale, centrate pe ideea „Joaca-te & invata”. Astfel, copiii descopera personaje puternice, ca Noddy, Timmy, Huckle, Tripletii sau Thomas. Publicul-tinta al JimJam are un portential enorm. Suntem mandri si fericiti ca, prin noul look si continut al postului, putem creste performanta acestuia.
TV Paprika ne-a obisnuit cu o productie locala, romaneasca, in fiecare sezon de final de an. Ce emisiune vedem in toamna pe post?
TV Paprika se deosebeste de alte posturi tematice similare prin formatele originale produse la nivel local. Acestea sunt indispensabile. In fiecare an investim in realizarea unei noi emisiuni pentru telespectatorii TV Paprika, gazduita de cei mai populari chefi locali: am avut emisiunea cu Antonio Passarelli (sezonul 2 din „Gusturile Italiei cu Antonio Passarelli”, in vara) si in octombrie incepe cea cu noua noastra vedeta, Patrizia Paglieri - „Ca la mama acasa – cu Patrizia Paglieri”, pentru care vom organiza si un eveniment de lansare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri