In ultimii ani, agentii din toata lumea, incluzand si Golin, s-au indepartat de termenul de relatii publice, in favoarea altor termeni considerati mai puternici, precum integrat, digital si marketing. PR-ul progresiv accentueaza importanta relatiilor publice eficiente pentru branduri si companii, consolidand in acelasi timp valoarea PR-ului pentru profesionistii care si-au dedicat cariera acestui domeniu.

„In era earned media, industria noastra are nevoie de claritate si convingere cu privire la impactul pe care PR-ul il are asupra business-ului,” a spus Matt Neale, co-CEO Golin. „Relatiile publice nu au fost niciodata mai importante decat acum. Clientii stiu ca atentia nu poate fi cumparata, ci mai intai trebuie obtinuta. Profesionistii din PR fac acest lucru mai bine decat oricine. Suntem mandri de ceea ce facem si-i incurajam pe cei din jur sa aiba aceeasi implicare in aceasta disciplina dinamica.”

Ca parte a strategiei progresive a Golin, agentia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date si analiza. Noua tehnologie este conceputa pentru a genera predictii si a sustine dezvoltarea strategiilor de comunicare, a masura rezultatele pe intregul traseu al consumatorului.

Primul instrument de lucru, Relevance Radar este o platforma care utilizeaza inteligenta artificiala, ajutand la anticiparea si masurarea oportunitatilor pentru clienti. Cea de-a doua, CXPR este un mix intre tehnici de PR si de customer experience utila in construirea unor relatii mai puternice intre branduri si consumatori, pentru a le prezenta povesti convingatoare si pentru a imbunatati conexiunea cu influenceri in momente importante. CXPR reuneste insight-uri din social data pentru a influenta decizii de business. Ambele, Relevance Radar si CXPR aliniaza relatiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul pentru clienti.

Editorial: In aceasta lume,...
Citeste si: In aceasta lume, protejarea devine obligatorie

Pentru a-si sustine clientii sa opereze in piete globale cat mai diverse, Golin si-a dorit ca fiecare birou al sau sa reflecte orasul si comunitatea din care face parte. Pentru a atinge acest obiectiv, Golin a angajat-o pe Margenett Moore-Roberts, fostul Global Head of Inclusion and Diversity al Yahoo!.In rolul ei ca Chief Inclusion and Diversity officer la Golin, Margenett ofera consultanta clientilor si echipelor Golin in ceea ce priveste strategiile de a ajunge la diferite comunitati din toata lumea.

Mai mult, ca parte din strategia progresiva a agentiei, Golin si-a luat angajamentul de a asigura egalitatea de gen in ceea ce priveste plata angajatilor in birourile din toata lumea, incluzand afiliatii.

Golin este o agentie progresiva de PR care aliniaza creativitatea axata pe solutii earn-first si data-driven cu traseul consumatorului, pentru a livra un impact maxim clientilor si a atinge o piata globala diversa. Cu 50 de birouri in intreaga lume, mai mult de 1.700 de angajati si peste 60 de ani de experienta, Golin a fost numita Golin PRWeek Global's International Agency of the Year; PRmoment’s Large Agency of the Year; PRWeek UK’s Best Agency to Work For si UK Consultancy of the Year; PRCA’s Large Consultancy of the Year; The Drum’s PR Consultancy of the Year si Best Place to Work by The Holmes Report – toate din 2014 pana in prezent. Golin este parte a Interpublic Group (IPG).

Ce-ar fi sa resoftam natiunea?
Citeste si: Ce-ar fi sa resoftam natiunea?