Joaquin Bonilla este noul executive creative director al Golin, pozitie din care coordoneaza departamentul de creatie al agentiei. Joaquin are o experienta de peste 20 ani in comunicare si se alatura echipei Golin dupa ce a lucrat in agentii internationale si locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienti din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea si consolidarea solutiilor creative oferite clientilor agentiei, imbinand o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand si customer experience. Irina Gutan (copywriter) si Emanuel Ignat (art director) completeaza echipa de creatie Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer si Corporate din cadrul agentiei si intregind competentele The BridgeTM, departamentul de social media si digital PR al agentiei.

“Suntem prima agentie de PR din Romania care a avut un director de creatie, inca de acum aproape 10 ani. Suntem curajosi si ne place sa fim mereu cu un pas inaintea celorlalti, inovam si cautam relevanta in tot ceea ce facem, iar in ADN-ul nostru scrie courageously happy si progressive PR. Acelasi spirit l-am regasit si la Joaquin si am stiut ca impreuna facem o echipa excelenta. Focusul departamentului de creatie al Golin este sa conceapa pentru clientii nostri solutii creative earned-first, utilizand instrumente de customer experience (CX), fara sa piarda esenta PR-ului: construirea si consolidarea reputatiei, castigarea atentiei consumatorilor, relatiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

“Ma bucur ca am oportunitatea de a ma alatura echipei de aur Golin. Sunt incantat sa imi folosesc energia si pasiunea creativa pentru clientii agentiei, jucatori de top in industriile lor, branduri si companii pentru care orice creativ din piata would really kill. Cred in creativitate in toate formele ei, si mai ales in PR, si sunt convins ca, impreuna cu noul departament de creatie al agentiei, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atatia ani pe piata romaneasca”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anuntat la sfarsitul anului trecut noua sa abordare progresiva pentru redefinirea domeniului relatiilor publice. Intr-o era in care exista o confuzie fara precedent in comunicare, Golin isi propune sa genereze sentimentul de mandrie pentru aceasta profesie si sa livreze rezultate masurabile clientilor sai.

Ca parte a strategiei sale progresive, agentia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date si analiza. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizeaza inteligenta artificiala pentru a ajuta la anticiparea si masurarea oportunitatilor de buzz, sharing si talkability, si CXPRTM, platforma ce reuneste insight-uri din social data pentru a sustine decizii de business, aliniaza relatiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicarii.

Golin Romania este afiliata la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, Golin Worldwide. La nivel international, reteaua Golin numara peste 50 de birouri in America, EMEA si APAC. Golin este parte a Interpublic Group (IPG), iar in Romania face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alaturi de MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare in domeniul medical si farmaceutic) si BPN (new media).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri