Ministerul Turismului a lansat saptamana aceasta noul clip de promovare al Romaniei, ca destinatie tip city break.

„Clipul va contribui la cresterea notorietatii Romaniei ca destinatie turistica competitiva in privinta turismului cultural. Acesta va fi prezentat in cadrul evenimentelor internationale, precum si prin intermediul unor campanii publicitare si de marketing care vor duce la conturarea Romaniei ca destinatie pentru pasionatii de turism cultural si pentru turistii care prefera experientele de tip city-break”, a spus Bogdan Trif, Ministrul Turismului.

Vezi aici noul videoclip.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri