Instagramul devine din ce in ce mai mult una dintre cele mai folosite aplicatii din social media. Zilnic, postam pe conturile noastre lucruri care ni se par interesante si pe care vrem sa le aratam si celorlalti. Dar oare continutul pe care il distribuim are legatura cu realitatea pe care o traim?

La cea de-a VII-a editie World of Instagram, ce va avea loc in 3 aprilie 2019, la Terra Events Hall, incepand cu ora 18.00, vom afla care sunt diferentele intre realitatea pe care fiecare dintre noi o traieste zi de zi si realitatea pe care o aratam pe Instagram. Invitatii nostri ne vor dezvalui cat de important este sa ai un continut de calitate si cat de mult efort trebuie sa depui in crearea postarii perfecte.

Speakerii acestei editii sunt: Radu Nita, Instagrammer&Owner @ig_romania, @romaniapitoreasca & @discoverbucharest; Marian Hurducas, marketer hibrid; Octavian Graure, sneaker artist, Samsung ambassador; Gabriela Atanasov, Instagrammer. Evenimentul va fi moderat de catre Marian Hurducas.

Primul invitat, Radu Nita, detine conturi cu poze impresionante (@ig_romania, @romaniapitoreasca & @discoverbucharest) pe care le face in diferitele colturi din Romania si care atrag zilnic oameni noi pe paginile lui. O poza pare usor de facut si de postat, insa Radu va povesti cat de multa munca se afla in spatele acesteia si cat de greu i-a fost sa se obisnuiasca cu acest stil de viata.

Marian Hurducas, speaker si moderator al evenimentului, are cel putin 10 ani de experienta in comunicare si marketing digital, si cam tot atatia in media ca jurnalist radio. La eveniment, acesta va vorbi despre particularitatile Instagramului, tendinte, strategie, dar si despre crestere si engagement.

Fashion Route 2019: Vino sa...
Citeste si: Cum poti avea succes in fashion: vino la Fashion ROute 2019

Graure, tanarul care picteaza sneakersi, ne va dezvalui care este secretul din spatele pasiunii pe care o are pentru aceasta arta si cum integreaza in strategia lui de comunicare colaborarile cu alte branduri.

Un alt invitat special pe care il vom avea, Gabriela Atanasov sau Sweet Paprika, asa cum o stie toata lumea, este un Instagrammer foarte cunoscut in mediul online, care va povesti cat de provocator este sa isi mentina autenticitatea si latura reala in comunicarea de pe Instagram. De asemenea, ne va povesti cat timp petrece in spatele postarilor pe care le realizeaza zilnic.

A VII-a Conferinta World of Instagram pregateste si multe alte surprize pentru cei care vor participa la eveniment. Inscrierea la acest eveniment este gratuita, in limita locurilor disponibile. Detalii despre program si inscrieri, gasiti pe https://worldofinstagram.energycorner.ro/.

Sustinatorii evenimentului World of Instagram sunt: Lidl, Samsung, Beauty One, Label.m, Fabrica de Litere, F64, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, Cointreau, Touching ART Cocktail, hosted by Terra Events Hall.

Future Healthcare: Cine sunt...
Citeste si: Cine sunt speakerii de la conferinta Future Healthcare

Parteneri media: IQads, SMARK, IQool, Romania Pozitiva, Sapte Seri, Perfecte.ro, SocialWeb.ro, Revista Biz, PRwave, PRIME Romania, wall-street.ro. Powered by Virgin Radio Romania

World of Instagram este un eveniment educativ, in care sunt prezentate noutatile, sunt dezbatute teme actuale despre Instagram, toate sub indrumarea unor specialisti reprezentativi pentru aceasta industrie. World of Instagram este locul care reuneste sub acelasi acoperis persoanele pasionate de Instagram si brandurile care sunt active pe Instagram. Cu fiecare editie contribuim la cresterea unei comunitati frumoase de instagrameri, le provocam creativitatea si invatam impreuna. Mai multe detalii despre proiect gasiti pe pagina de inscriere la eveniment sau pe pagina de Facebook World of Instagram.
Hashtag-uri recomandate pentru aceasta editie: #worldofinstagram7, #worldofinstagram, #woievent #instaevent, #creativecontent #gottalovetheworldofinstagram. Evenimentul World of Instagram este un concept creativ marca Creative Energy Corner


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Facebook si Instagram ,,au picat" in Romania