Pe Facebook a fost postata o poza cu un billboard digital urias care promoveaza cartierul Obor cu textul "Oppa Obor Style".

Ecranul este amplasat in Gangnam Square, unul dintre cele mai aglomerate cartiere din Seul.

Vizualul este parte din aceeasi campanie de promovare locala folosita de Veranda in Romania.

"Lifestyle de Obor este un nou pilon de comunicare, pe care l-am inaugurat prin aceasta campanie si care va continua si anul viitor, prin care Veranda devine mai mult decat un Mall de proximitate si reprezinta un intreg cartier cu istorie, dar care se reinventeaza zilnic, un loc evervescent unde cultura de strada pulseaza si capata valente moderne.

Construim un “statement de lifestyle”, astfel incat asocierea cu “stilul Gangnam” a venit de la sine - Gangnam este vizitat de milioane de turisti in fiecare an, e un reper pentru cultura de strada, iar daca prin acest mic gest am reusit sa mai construim un pic povestea Oborului si sa o facem cunoscuta mai departe, noi suntem multumiti”, au declarat reprezentatii Veranda, pentru wall-street.ro.

Campania a fost implementata cu ajutorul TPS Engage, un startup romanesc care face posibila rularea de reclame dinamice pe 60.000 de ecrane din toata lumea.

“Ne-am bucurat cand am fost contactati de Veranda pentru campania din Seul - oficial putem spune ca am rulat campanii internationale pe 3 continente diferite (Europa, America si acum Asia)”, a declarat Matei Psatta, CMO TPS Engage.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri