In urma parteneriatului cu NEPI Rockcastle, start-up-ul romanesc axat pe publicitatea outdoor TPS Engage o sa se ocupe in exclusivitate de pre-lansarea “celor mai spectaculoase ecrane de digital signage indoor din Romania”, spune Matei Psatta, fondatorul companiei.

“Acestea se intind pe doua etaje si vor fi lansate inainte de Craciun, in Mega Mall. Ele vor fi puse de NEPI si vor beneficia din plin de tehnologia TPS Engage”.

Ecranele vor imbraca in 360° doua dintre cele mai vizibile coloane din Mega Mall, iar in perioada de pre-lansare vin cu pachete speciale – “principiul e primul venit, primul servit, spatiul este desigur limitat, mai ales in contextul agitatiei de sarbatori”.

TPS Engage s-a remarcat deja prin integrarea cu ecrane amplasate inclusiv in Coreea de Sud si, in putin timp, a devenit unul dintre cei mai vizibili jucatori pe piata de outdoor digital din Romania.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
AFI a batut palma cu NEPI pentru portofoliul de birouri