Televiziunea Română este din nou co-producător și partenerul oficial al Concursului Internaţional „George Enescu”, continuând astfel o tradiţie de peste o jumătate de secol.

În contextul situaţiei generate de pandemie, pentru a proteja sănătatea tinerilor muzicieni, a artiştilor implicaţi în procesul de jurizare, publicului şi a echipei de organizare, ediţia din acest an a Concursului Internaţional „George Enescu” va fi organizată în două faze distincte.

Primele două etape ale competiţiei se vor desfăşura online în luna septembrie, conform calendarului iniţial, iar semifinalele şi finalele fiecărei secţiuni vor fi reprogramate în luna mai 2021, la Ateneul Român din Bucureşti.

Astfel, faza întâi va avea loc între 29 august și 20 septembrie și va cuprinde recitalurile candidaților din primele două etape de concurs. Faza a doua se va desfășura între 12 și 23 mai 2021 și va cuprinde semifinalele și finalele la cele trei instrumente.

Toate înregistrările trimise de concurenți vor fi publicate pe website-ul Concursului www.festivalenescu.ro.

Retail jobs

Televiziunea Română va reflecta pe canalele sale principale, dar şi în mediul online, toate evenimentele ce vor constitui ediţia cu numarul XVII a Concursului Internaţional „George Enescu”.

Concursul Internațional George Enescu funcționează ca o platformă internațională de lansare pentru viitorii interpreţi de marcă ai lumii și de promovare a lucrărilor marelui muzician român în rândul noii generații de artiști din toată lumea, fiind astfel o completare firească a Festivalului George Enescu, cel mai important eveniment cultural internațional organizat în România. Concursul are patru secțiuni – vioară, violoncel, pian și compoziție – iar standardele internaționale după care este organizat îl poziționează în vârful ierarhiei evenimentelor de gen desfășurate în peisajul muzicii clasice din România.

Citeste si:
O piață din Paris va purta numele compozitorului George Enescu
O piață din Paris va purta...

Lansat oficial în septembrie 1958, ca parte a primei ediţii a Festivalului Internațional George Enescu, Concursul Internaţional a venit ca o prelungire a vibraţiei pe care Enescu a propagat-o în lumea muzicală de pretutindeni. În cei 60 de ani de existenţă, Concursul Enescu a devenit un brand de ţară şi un etalon al performanţei culturale la cel mai înalt nivel, iar Televiziunea Română va contribui, ca și până acum, cu toate resursele tehnice şi umane, pentru a reflecta performanţa muzicală la cel mai înalt nivel.

Începând cu anul 1958, Televiziunea Română a preluat şi transmis parţial sau integral toate evenimentele ce au avut loc pe parcursul desfăşurării Festivalului și Concursului Internaţional „George Enescu”, iar din anul 2001 şi până în prezent, TVR a devenit principalul difuzor şi partener de promovare al acestui prestigios eveniment.

Citeste si:
Mercedes-Benz accelerează producţia de vehicule electrice
Drum întins spre viitor:...
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri