Campania Burger King “Moldy Whopper”, prin care compania dovedește folosirea ingredientelor proaspete lăsând un burger să mucegăiască timp de 35 de zile, a primit în total zece premii – inclusiv mult râvnitul Black Pencil – la D&D Awards, cea mai prestigioasă competiție globală ce premiează creativitatea.
Burger King a realizat o campanie integrată, globală, care are în prim plan burgerul Whopper acoperit de mucegai. Campania este rezultatul muncii a trei agenții: Ingo (Stockholm), David (Miami) și Publicis (birourile din București și Madrid).
Campania explică inițiativa Burger King de a folosi ingrediente proaspete, lucru dovedit într-un experiment în care un burger Whopper este analizat pe parcursul a 35 de zile în timp ce mucegăiește – o practică mai puțin frecventă în industrie. De la chiflă la ceapa feliată, roșii, salată verde și 100% carne de vită, imaginile prezintă mucegaiul care crește pe fiecare parte a burger-ului.
Premiile “Moldy Whopper” de la D&AD au inclus un Black Pencil (în PR) și patru Yellow Pencils la categoriile Art Direction, PR, Press & Outdoor; alte patru Graphite Pencils au fost câștigate la Integrated, Art Direction, Media, și Film Advertising, precum și un Wood Pencil pentru Art Direction.
Citeste si:
“Ideea îndrăzneață, subiectul puternic și atenția enormă pe care a primit-o campania odată ce a fost lansată, au creat una dintre cele mai puternice campanii de comunicare globală a Burger King din ultimul deceniu și, probabil, o referință memorabilă în istoria companiei. Sunt mândru că atât Publicis România, Publicis Spania și Publicis Groupe NCE, dar și eu, suntem o parte din acest succes”, menționează, într-un comunicat de presă, Jorg Riommi, Chief Creative Officer Central Eastern Europe & Romania în cadrul Publicis Groupe.
Sursa foto: Shutterstock
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: