Grupului Publicis România a lansat Digitas, agenția de Connected Marketing a Publicis Groupe. Folosind date cât mai complexe, tehnologie, creație, media și strategie, Digitas oferă rezultate prin intermediul unor soluții digitale interconectate, cuprinzând campanii multi-platformă sau omnicanal, experiențe de brand, marketing social, date, CRM.

Noua agenție consolidează serviciile oferite de Publicis Groupe România, oferind clienților și pieței capacități avansate de marketing, inclusiv analize predictive. Agenția se lansează ca o structură de servicii complete, cu o echipă de profesioniști în analiza datelor, dublată de un grup de experți în Creație, Media, Strategie și Tehnologie.

Digitas România va funcționa ca un centru de excelență pentru întregul Grup local. Biroul cuprinde 22 de experți și este condus de Călin Buzea, din poziția de Managing Director & CTO.

”Marketingul digital românesc a evoluat foarte repede, în multe cazuri, simultan cu piața externă, iar această lansare vine într-un moment excelent - ca răspuns direct la nevoia locală de soluții de transformare digitală a marketingului. Vom dezvolta strategii bazate pe date și tehnologii care identifică cele mai bune modalități pentru clienții noștri, pe toate platformele lor sau pe cele partenere, cu soluții plătite sau organice, de a ajunge mai bine la consumatorii lor. Ca parte din această structură globală, vom avea acces la know-how 360’ și la o rețea de colaborare formată din experți din întreaga lume”, spune, într-un comunicat de presă, Călin Buzea, Managing Director - Digitas Romania

Înainte de a deveni Managing Director al Digitas România, Călin a condus divizia Digitală a Publicis. El îi va raporta direct lui Teddy Dumitrescu, CEO al Publicis Groupe România:

Publicis Groupe România, prezent de 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing și comunicare din România.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri