Pizza a devenit în timpul pandemie un aliment de bază, lucru care a intensificat rivalitățile dintre lanțurile de fast food. Dorind să își mențină în continuare vânzările și interesul clienților, Pizza Hut a apelat la un vechi prieten de încredere: celebrul personaj din jocul video Pac-Man.

Utilizarea pictogramei pentru a atrage clienți face parte din campania „Newstalgia” a companiei. „Ideea din spatele acestei campanii s-a născut din ascultarea clienților noștri și sărbătorirea tuturor lucrurilor cu care se asociază și apreciază cel mai mult la marcă”, a spus, pentru Business Insider, George Felix, directorul de marketing al Pizza Hut.

Cutiile de pizza în ediție limitată vor avea coduri QR care, atunci când sunt scanate pe un smartphone, vor permite clienților să joace o versiune de realitate augmentată a jocului.

„Designul și creația Pac-Man au fost inspirate de forma unei pizza cu o felie scoasă din ea, făcând acest parteneriat atât de potrivit pentru marca Pac-Man”, spune Yutaka Fuse, șeful de licențiere și branding al Bandai Namco Entertainment Inc, care deține licența pentru personajul Pac-Man.

Yum !, corporația care deține Pizza Hut, a raportat recent câștigurile lanțului în trimestrul 4, care au arătat că vânzările în același magazin au crescut cu 8% în trimestrul respectiv. Aceasta a marcat cea mai bună performanță trimestrială pentru Pizza Hut din ultimii 10 ani.

Sursa foto: Captura video Youtube: Abc13 news

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri