„Squid Game" ("Jocul calamarului") va avea oficial un nou sezon. Serialul este considerat a fi unul dintre cele mai de succes show-uri TV din istoria Netflix.

Vești bune pentru fanii Squid Game. Serialul sud-coreean va avea un al doilea sezon

Netflix a anunțat că Squid Game, cel mai popular serial din Coreea de Sud va mai avea încă un sezon. Platforma de streaming nu a comunicat, însă, și o dată oficială la care se va întâmpla acest lucru, însă a postat pe canalele oficiale de social media un teaser pentru cel de-al doilea sezon al serialului care a ținut o lume întreagă cu ochii ațintiți asupra ecranelor.

Astfel, producătorii Squid Game pun capăt zvonurilor legate de existența unui posibil sezon 2 și anunță practic oficial că noul sezon va fi lansat.

Citește și: Ce s-a întâmplat în prima țară unde Netflix a interzis împărțirea contului cu prietenii

Primele declarații ale regizorului și scriitorului, despre sezonul 2 din Squid Game

"Squid Game" îl are ca protagonist pe Seong Gi-hun, un bărbat care a acumulat foarte multe datorii şi care ia legătura cu organizatorul unui concurs ce ar putea fi soluţia salvatoare pentru problemele sale. În respectiva competiţie, care pleacă de la jocurile din copilărie, Seong Gi-hun se întâlnește cu alți 455 de competitori. Cei care participă fac parte din diferite pături ale societății, fiind dispuși să participe la jocuri periculoase, pe viaţă şi pe moarte, pentru a câştiga marele premiu în valoare de 45,6 miliarde de dolari.

„Gi-hun se întoarce. Omul în costum cu ddakji s-ar putea întoarce”, a spus regizorul, scriitorul și producătorul executiv Hwang Dong-hyuk într-o scrisoare către fani, potrivit CNN.

„Squid Game" a devenit serialul cu cel mai bun debut din istoria acestei platforme de streaming, fiind vizionat de 142 de milioane de spectatori în primele 28 de zile de la lansare.

Sursa foto: Facebook/ New Member

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri