Gunnar Wiedenfels, CFO al Warner Bros Discovery, gigantul mass-media care deține HBO, a recunoscut că platforma online HBO Max este slabă din punct de vedere al experienței utilizatorilor.

Potrivit IndieWire, Wiedenfels a recunoscut că HBO Max ”nu e unde ar trebui să fie din punct de vedere al experienței utilizatorilor”. El a fost ce acord cu criticile la adresa interfeței, a menționat lipsa de flexibilitate a software-ului și a spus că sunt probleme în interiorul echipei de produs.

”Să zicem că nu e atât de eficientă cât te-ai aștepta de la un produs al tehnologiei de azi”, a spus CFO-ul Warner Bros. Discovery. Este extrem de frustrant să ai ”cel mai bun conținut din lume” pe o aplicație imperfectă, a continuat el.

Wiedenfels, împreuncă cu CEO-ul David Vaslav, coordonează acum planul pentru o nouă aplicație, care să combine HBO Max și Discovery+. Aceasta ar trebui să fie gata în primăvară, iar șeful companiei speră să nu se repete problemele actuale.

”Adevărul e că ai o singură șansă să-i lași consumatorului o primă impresie bună, așa că nu ne vom grăbi să lansăm ceva care nu e la nivelul așteptărilor”, a spus Wiedenfels. ”Vrem să lansăm un produs extraordinar din perspectiva experienței consumatorilor”.

Wiedenfels a precizat și că gigantul media va renunța la politica de reduceri de costuri și anulări ale unor producții, așa cum a fost cazul cu ”Batgirl”, un film care a fost terminat, dar aparent nu va fi difuzat niciodată. El a pus aceste probleme pe seama dificultăților de integrare inerente fuziunii între Warner Media și Discovery.

În România, HBO Max s-a lansat oficial pe 8 martie 2022. HBO Max și Disney+ s-au luptat în ultimii ani pentru a ajunge din urmă Netflix și Amazon Prime, platforme de streaming disponibile practic în toată lumea.

Sursa foto: YouTube / How to fix

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri