Cele 2 spoturi TV � �Sala de naşteri� şi �Dormitorul� - au fost filmate �n aceeaşi zi in studiourile de la Multimedia Est cu Radu Muntean - regizor, Tudor Lucaciu - director de imagine, şi Dragos V�lcu - producător.
Adrian Boţan, director de creaţie McCann/ Creative Services: �A fost o producţie destul de dificilă pentru că a trebuit să facem totul �ntr-o zi: să procream şi apoi să naştem. De fapt am hotar�t să investim mai mult �n decor şi �n actori şi de aceea am comprimat cele două spoturi �ntr-o zi lungă de filmare. Iar rezultatul se vede.�
Imaginile folosite �n machetele de presă au fost realizate de studioul Carioca şi vor apărea şi �n cadrul campaniei de outdoor.
Adrian Boţan, director de creaţie McCann/ Creative Services: �E un proiect pe care l-am �nceput �n urmă cu trei luni, c�nd Cristian Manafu, editor Biz, ne-a abordat informal cu ideea unei campanii curajoase pentru revista Biz. La acea vreme am hotăr�t să facem o campanie de atitudine, care să aibă �n centru consumatorul de Biz, cu obiectivul de a crea awareness şi preferinţă pentru revistă. Este o campanie de leader, o campanie care defineşte brandul Biz prin publicul acestuia � oameni ambitioşi, pentru care cariera este pe primul plan, şi cu un spirit competitiv ieşit din comun.�
McCann şi Biz au lansat probabil cea mai �ndrăzneaţă campanie concepută vreodată �n Rom�nia, folosind �ntr-un mod inedit una din reţetele tradiţionale: sexul �n publicitate. Spotul �Dormitorul� a fost iniţial g�ndit pentru a fi difuzat pe Internet şi a fost lansat ca parte a unui program de viral marketing, dar �n urma succesului avut, echipa Biz a luat decizia de a-l difuza pe TV, evident, la orele interzise minorilor.
Cristian Manafu, editor Biz: ��ntotdeauna am fost adepţii ideilor neconvenţionale si ne-am dorit o campanie care să iasă din tipare. De aceea, am hotar�t să �ncepem campania pe Internet şi nu pe TV, cum se obişnuieşte. Internetul a fost de altfel şi o alegere firească pentru a atinge eficient target-ul nostru principal: profesionişti, oameni de carieră şi oameni de afaceri, pentru care Internetul este un instrument pe care �l utilizează mai mult dec�t televizorul de acasă. Şi cum pe Internet circulă cel mai adesea �n sistem viral � din mail in mail � numai spoturi deosebite, trebuia să ne asigurăm că vom avea o reclamă care va fi trimisă mai departe la c�t mai mulţi cunoscuţi de către cei care intrau �n posesia ei. Am fost surprinşi să primim feedback-uri la numai o oră după difuzarea primul e-mail cu reclama, iar dupa două zile am ştiut că am atras atenţia target-ului asupra noastră, moment �n care am �nceput campania propriu-zisă�.
Spoturile pot fi văzute pe Antena 1, ProCinema, TVR1, B1Tv, National Geographic, Discovery Channel, iar spoturile radio pot fi ascultate pe: Kiss FM, Europa FM, Radio Total şi Radio 21. Machetele de presă au fost programate să apară �n publicaţiile Cotidianul, Jurnalul Naţional, Gazeta Sporturilor, Evenimentul Zilei, Capital, Săptam�na Financiară, Cosmopolitan, FHM, National Geographic şi Ghidul HBO.
La realizarea campaniei au lucrat Crăiţa Coman � senior copywriter, Roland Szattler � art director, Adrian Boţan � creative director, Alexandru Dumitrescu � head of copy, Mirela Angelescu � account director, Andreea Boala - account executive, Tiberiu Munteanu şi Gimina Maxim � audio-video producers, Andreea Dinescu, Lavinia Buzi, Dragos Zileriu, Cosmin Năstasă � media buyers/ Universal McCann. Echipa Biz: Rachad El Jisr - publisher, Gabriela Enescu � marketing manager, Adrian Asoltanie � group advertising manager, Marta Uşurelu şi Cristian Manafu � editori Biz.
McCann semnează campania pentru revista BIZ
McCann a lansat noua campanie de publicitate pentru revista BIZ, sub sloganul �Vrei sa fii mereu primul�. Campania va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media � TV, radio, presa, outdoor şi Internet.
Te-ar putea interesa si: