Netflix scumpește prețul abonamentelor în Marea Britanie

Sursǎ foto: Netflix

Netflix scumpește prețul abonamentelor în Marea Britanie

Cuprins Articol:

Netflix a realizat prima scumpire a abonamentelor din acest an pentru o țară din Europa. Mai exact, serviciul de streaming și-a actualizat website-ul din Marea Britanie incluzând o revizuire a prețurilor la abonamente.

Netflix va crește costul tuturor tipuri de abonamente, inclusiv al celui mai accesibil, care include pauze publicitare. Este pentru prima dată când Netflix mărește costul abonamentului cu suport publicitar, notează GBNNews.com.

Majorarea prețurilor vine la două săptămâni după ce Netflix a anunțat că va crește costurile lunare pentru telespectatorii din Statele Unite, Canada, Portugalia și Argentina.

Directorii Netflix nu au inclus Regatul Unit pe lista țărilor afectate de ultima rundă de majorări de prețuri, lăsându-i pe mulți să creadă că abonații britanici au scăpat deocamdată de scumpiri. Netflix a revizuit însă prețurile listate pe site-ul său și a spulberat acest vis.

Cât de mari sunt scumpirile Netflix

Britanicii vor plăti în general o liră (1,2 euro) în plus pentru fiecare tip de abonament Netflix. Mai jos, o situație detaliată a abonamentelor din Marea Britanie.

Abonament Netflix standard cu reclame

  • Prețul anterior: £4.99 pe lună
  • Preț nou: £5.99 pe lună

Abonament Netflix standard

  • Prețul anterior: £10.99 pe lună
  • Preț nou: £12.99 pe lună

Abonament Netflix premium

  • Prețul anterior: £17.99 pe lună
  • Preț nou: £18.99 pe lună

Netflix a făcut aproape 2 mld. dolari profit în doar trei luni

Anunțul privind scumpirile în mai multe țări a fost făcut la scurt timp după publicarea rezultatelor financiare pe 2024. Într-o scrisoare trimisă acţionarilor, Netflix a anunţat că, în cel de-al patrulea trimestru al anului trecut, a câştigat 18,9 milioane de noi abonaţi plătitori, dublu faţă de cât estimau analiştii de pe Wall Street, astfel că la final de an liderul de pe piaţa serviciilor de streaming avea 301,6 milioane de abonaţi.

Tot în ultimele luni din 2024, Netflix a realizat o cifră de afaceri trimestrială de 10,2 miliarde de dolari, în creştere cu 16%, şi un profit net de 1,9 miliarde de dolari, ambele rezultate fiind net superioare estimărilor pieţei.

Începând din 2023, Netflix înregistrează o creştere puternică a numărului de abonaţi graţie înăspririi politicii sale cu privire la partajarea parolelor între utilizatori şi extinderii ofertei de programe în direct, în special în domeniul sportului.

Personalizate pentru tine