Agentia de marketing pe telefonul mobil Syscom Digital, lansata anul trecut pe piata locala, a deschis o filiala la Chisinau, anunta compania.
„Avem in plan inaugurarea de filiale si pe alte teritorii. Modelul care a stat la baza deciziei luate de Maia Novolan (foto), directorul general al Syscom Digital, au fost clientii agentiei din Romania care administreaza conturile din tarile limitrofe”, se anunta in comunicat.

Odata cu extinderea in Republica Moldova, agentia isi va mari echipa, biroul de acolo avand propriii angajati care vor fi coordonati la inceput de membrii agentiei din Bucuresti.

Maia Novolan declara anul trecut ca agentia lansata in septembrie va avea pana la finalul lui 2009, afaceri intre 220.000-250.000 de euro, iar pentru 2010 estima inregistrarea de profit.

Novolan a lucrat pana in toamna 2009 la firma Intertel, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de marketing interactiv, dar si in trustul MediaPro, unde a lansat concursurile prin telefon, care aveau ca premii masini, apartamente, electrocasnice, acestea avand ca scop cresterea audientei programelor canalelor grupului condus de Adrian Sarbu.

Echipa din Romania a Syscom Digital este formata din 14 oameni dintre care 10 persoane au lucrat anterior la Intertel.

Agentia Syscom Digital este specializata in comunicare digitala, strategie si management in comunicarea virtuala, continut digital, creatie proiecte interactive, marketing viral, marketing de proximitate (bluetooth advertising), call-center, campanii integrate de online si offline, folosind un mix comunicational de tehnologii precum SMS, MMS, Voce, WEB, M-WEB, Bluetooth, Barcode SMS si Barcode MMS.








Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri