Twitter a cumparat reteaua de microblogging concurenta Posterous, https://posterous.com/ compania urmand sa functioneze in continuare sub acest nume, scrie Techradar.com.
Posterous, lansat in 2008, permite utilizatorilor sa isi updateze scurte postari pe blog-uri mai ales prin introducerea de continut fotografic, chiar si direct din mail.

Oficialii Twitter au spus ca Posterous “a construit un produs inovator care permite impartasirea de continut de pe web si de pe terminale mobile foarte simplu – un scop pe care il avem in comun”.

Activitatea Posterous nu se va modifica, urmare a tranzactiei. Sachin Agarwal, CEO Posterous, se va alatura echipei Twitter ca product manager. Valoarea achizitiei nu a fost facuta public.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri