Studiu Intel: De ce le este frica romanilor pe internet

In jur de 35% dintre romani au declarat ca nu s-ar simti deloc confortabil daca intreaga activitate pe care o desfasoara pe internet ar fi facuta publica, fata de numai 9%, care s-ar simti foarte confortabil, arata un studiu realizat de producatorul de microprocesoare Intel in parteneriat impreuna cu Mercury Research.

De asemenea, 15% dintre respondenti sustin ca se simt vulnerabili din cauza informatiilor publicate pe net de catre ei sau de alte persoane referitoare la ei pe internet.

In ciuda exploziei de informatii postate online, 53% dintre respondenti considera ca oamenii ar trebui facuti raspunzatori pentru informatiile postate, iar acelasi procent sustine ca oamenii divulga prea multe informatii pe internet despre ei.

"Modul in care utilizatorii comunica pe Internet s-a schimbat semnificativ in ultimii ani. De asemenea, utilizatorii au la dispozitie dispozitive mai rapide, mai performante si mai usoare, care le permit accesul la internet oricand si de oriunde. Este foarte simplu acum sa postam informatii despre viata noastra si despre cei apropiati, dar trebuie sa facem diferenta intre postarea de informatii si supraexpunere pe internet", a declarat Adrian Cioroianu, manager de dezvoltare a businessului la Intel.

Studiul a fost realizat in luna august 2012 pe un esantion de 419 persoane, barbati si femei, cu varste cuprinse intre 18 si 45 de ani. Respondentii sunt din mediul urban, cu acces la retelele sociale, cel putin o data pe zi.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri