Cele peste 200 de magazine online din 2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania, au inregistrat de Black Friday aproape 9.500 de comenzi in valoare de 3,2 milioane de lei. Vanzarile generate de Black Friday au fost de 15 ori mai multe decat intr-o zi obisnuita de vineri.
Marketingul afiliat reprezinta un tip de servicii online prin care un comerciant (advertiser) plateste doar pentru rezultatele obtinute (vanzari sau lead-uri), iar afiliatii (publisheri, bloggeri, specialisti SEO&SEM) castiga bani direct proportional cu numarul sau valoarea conversiilor generate.

Pentru afiliatii din 2Parale vanzarile generate de Black Friday au adus comisioane de circa 156.000 de lei (35.000 de euro). De asemenea, prin intermediul 2Parale, magazinele online au primit 1,13 milioane de click-uri in 24 de ore, volum care depaseste traficul generat pe perioada a doua saptamani.

”Naucitor este un cuvant care poate descrie tot ce s-a intamplat de Black Friday, dupa cum a declarat si unul dintre advertiserii din 2Parale dupa vizualizarea rezultatelor aduse de noi. A fost o actiune de marketing fara precedent in online-ul romanesc, care dovedeste potentialul pietelor de comert electronic, respectiv afiliere. A fost o zi pentru care noi ne-am pregatit cu cea mai mare seriozitate si credem ca rezultatele s-au vazut”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

Pe tot parcursul zilei, site-ul 2parale.ro a fost functional mai bine de 99,8% din timp, mai precis 1.437 de minute, in conditiile in care multe magazine online nu au putut fi accesate din cauza volumului mare de trafic.

Ce s-a cumparat de Black Friday

Cele mai cumparate produse de Black Friday, prin intermediul 2Parale, au fost cartile, produsele IT&C, hainele, incaltamintea si accesoriile, promotiile ajungand si la 90%. Magazinele de top au vandut in cateva ore cat intreaga retea de advertiseri din 2Parale intr-o zi obisnuita.

2Parale este prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania si Bulgaria, activa in prezent si pe pietele din Serbia, Irak si Cipru. Are un portofoliu de 230 campanii si peste 14.600 de afiliati. Reteaua acopera peste 30 de nise de piata, printre care IT&C, fashion, electronice, carti, turism, telecom, ginanciar, asigurari si divertisment.

Compania face parte din grupul de comunicare Leo Burnett Group, care mai include agentiile Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 8team si Breeze Mobile fac parte din grupul Leo Burnett.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri