Europenii care stau online pe tablete cheltuie mai mult decat cei care acceseaza Internetul de pe alte dispozitive

Conform studiului Mediascope*, realizat de IAB Europe, europenii care detin tablete cumpara si cheltuie mai mult decat cei care acceseaza Internetul de pe alte dispozitive de navigare online. Pe o perioada de 6 luni, utilizatorii europeni de tablete au realizat, in medie, 22,8 achizitii, in timp ce europenii care folosesc Internetul de pe alte dispozitive au realizat 15,1 achizitii.

Utilizatorii tabletelor au cheltuit mai mult comparativ cu europenii care folosesc alte dispozitive pentru conectarea la Internet: 718 euro fata de doar 544 euro pe o perioada de 6 luni.

50 de milioane de europeni utilizeaza o tableta pentru a accesa Internetul. Europenii petrec, in medie, 9,3 ore saptamanal in mediul online de pe tablete. Cei mai multi dintre acestia prefera sa fie conectati la Internet in intervalul orar 17:30 – 21:00.

Consumul de media traditionale se muta pe tableta, astfel: 91% dintre europenii care detin o tableta acceseaza site-uri de stiri, 68% se uita la televizor online si 48% asculta radio. Europenii conectati la Internet de pe alte dispozitive petrec aproximativ 14,8 ore in mediul online si 16,8 ore uitandu-se la TV. In comparatie cu acestia, utilizatorii europeni de tablete prefera sa navigheze pe Internet in jur de 18,8 de ore saptamanal fata de uitatul la televizor, careia europenii detinatori de tablete ii dedica doar 13,4 de ore pe saptamana.

Tendinta utilizatorilor de tablete este multi-tasking-ul. 40% dintre utilizatorii europeni acceseaza simultan Internetul de pe tableta si se uita la televizor, iar 34% stau online pe tableta si asculta radio in acelasi timp. O treime din timpul pe care il petrec uitandu-se la televizor, europenii sunt conectati simultan si la Internet pe tableta.

O alta tendinta a activitatilor unui utilizator european de tableta este interactiunea cu brandurile preferate. Europenii sunt interesati sa se conecteze la produsele si companiile favorite de pe tableta: 49% prefera retelele sociale in acest sens, 43% scaneaza coduri QR si 50% se joaca pe aplicatiile dezvoltate de brandurile preferate.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri