Terminalul ar fi similar cu ceea ce a creat Amazon cu Kindle Fire, prin modificari masive ale Android.
De ce face sens o astfel de investitie?
1. Un telefon care poate oferi o integrare mai buna a utilizatorilor reprezinta un avantaj pentru reteaua de socializare care incearca sa fie mai prezenta, mai accesibila si mai intens utilizata de cei care detin telefoane inteligente.
2. “Noua casa Facebook pe Android” (text ce apare pe invitatia trimisa saptamana aceasta presei) ar putea fi garantia ca utilizatorii acceseaza Facebook oricand folosesc telefoanele mobile. Astfel, Facebook ar putea folosi, pe langa timpul si atentia utilizatorilor, si date despre ce anume fac acestia si unde se afla. De asemenea, ar putea afla mai multe despre ce si cu cine vorbim.
3. Avand propriul telefon Facebook nu va mai depinde de Google sau Apple, care au ultimul cuvant referitor la ce se intampla pe iPhone sau Android. Reteaua de socializare va putea astfel sa lanseze noi produse si servicii prin care publicitarii pot atrage atentia utilizatorilor.
4. Pentru HTC, asocierea cu cea mai mare retea de socializare din lume ar putea genera o crestere a popularitatii pe o piata foarte competitiva. La inceputul acestui an, compania taiwaneza a anuntat lansarea HTC One, un terminal care faciliteaza utilizatorilor acces mult mai usor in retelele de socializare.
5. Un telefon cu acces permanent la Facebook va atrage venituri mai mari din publicitate. In prezent reteaua de socializare atrage 250 milioane de gameri/luna, cele circa 200 de jocuri de pe retea generand anul trecut venituri de 2 miliarde de dolari, in crestere cu 30% fata de 2011.
Un raport al companiei de cercetare IDC indica faptul ca, in medie, utilizatorii retelei sociale se uita de 14 ori pe zi, pe smartphone-uri, pe Facebook. Studiul a fost realizat in SUA, pe un numar de 7.446 de respondenti cu varste intre 18-44 de ani.
79% dintre posesorii de smartphone-uri se uita pe telefoanele lor in primele 15 minute de cand s-au trezit.
Varful vizitelor pe reteaua sociala este chiar inainte de a se culca. Durata medie a vizitelor pe Facebook este de 2 minute si 22 de secunde. In medie, per total, utilizatorii folosesc smartphone-ul circa 30 de minute/zi.
50% dintre utilizatorii de Facebook pe terminale mobile admit faptul ca se uita pe retea si atunci cand urmaresc un film. De altfel, aparent nu exista niciun loc in care utilizatorii sa nu viziteze reteaua sociala.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: