Marketerii spun ca urmaresc sa creasca investitiile in brand advertising pe Internet, rezulta dintr-un nou raport Online Advertising Performance, produs de CMO Council si Nielsen.

64% dintre marketeri spun ca vor creste bugetele de advertising anul acesta. Unul din sapte au declarat ca vor folosi mai mult social media, 69% vor pune mai mult accent pe mobile advertising si 64% pe video advertising.

Sondajul indica faptul ca brandurile urmaresc consumatorii pe masura ce acestia migreaza accelerat in acest spatiu si petrec din ce in ce mai mult timp pe Internet si pe retele sociale.

Rezultatele Online Advertising Performance Report, care a luat in calcul 450 de profesionisti din media si marketing, sunt facute publice pe masura ce distributori online printre care Google, YouTube, Yahoo, AOL si altii participa intr-o serie de prezentari catre advertiseri, la New York.

Citeste mai multe pe LATimes.com.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
YouTube a obtinut venituri din publicitate de 15 MLD. dolari in 2019
Setari Cookie-uri