Contul de Twitter al Papei Francisc a depasit luni sase milioane de abonati, 2,7 milioane adaugandu-se, in doar 48 de zile de pontificat, celor dinainte, ai precedentului Papa Benedict al XVI-lea, conform unui calcul efectuat de site-ul pentru informatii religioase Il Sismografo, scrie Mediafax.
Este vorba despre un nou aflux de abonati, reprezentand o crestere medie de 60.000 pe zi.

Pragul de cinci milioane a fost atins la 4 aprilie, dupa mai putin de o luna de la alegerea primului Papa argentinian din istorie.

Inainte de aceasta data, incepand de la 12 decembrie, atunci cand Benedict al XVI-lea a postat primul mesaj in engleza pe contul @pontifex, 3,3 milioane de persoane din lume au hotarat sa-l urmareasca pe papa in limbile engleza, spaniola, italiana, franceza, germana, portugheza, araba, poloneza si latina. Contul papei este urmarit din interes sau din simpatie, dar si pentru a aduce jigniri sau pentru a critica scandalurile din Biserica.

Papa Francisc a postat primul mesaj la 17 martie. Incepand de atunci, a postat 27 de mesaje.

Continutul mesajelor a ramas foarte religios, cu toate ca Francisc prezinta un comportament mai direct si mai simplu decat Benedict al XVI-lea. De asemenea, el posteaza uneori mesaje pe Twitter pentru a-si exprima solidaritatea fata de victimele catastrofelor.

Din cauza provenientei din America Latina si nationalitatii argentiniene a Papei, numarul de abonati in spaniola (2,1 milioane) se apropie rapid de cel al abonatilor in engleza (2,4 milioane). Se constata, de asemenea, o crestere puternica a abonatilor in limba portugheza (278.000), mai ales ca se apropie Zilele Mondiale ale Tineretului, programate in iulie la Rio de Janeiro.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri