Majoritatea dintre cei ce se informeaza online se duc apoi in magazinele fizice si cumpara – 30,1%.

52,6% dintre romani se informeaza si iau decizii in mediul offline, 50,8% dintre ei cumparand tot din magazine traditionale. Dintre cei ce se informeaza in offline, doar 1,8% cumpara, ulterior, pe Internet.

“Trebuie sa le daramam oamenilor barierele, sa ii convingem sa si cumpere pe Internet dupa ce se informeaza online. Sa nu fim doar o vitrina gratuita ci si sa vina sa ne dea bani”, a declarat Iulian Stanciu, manager eMag.

In acest scop, compania isi va extinde gama de vendori precum si de produse. Concurenta va duce, sustine managerul celui mai mare retailer online din tara, si la o scadere a preturilor. “In functie de gamele de produse, pe Internet preturile pot fi mai ieftine chiar si cu doua cifre procentuale – de exemplu, la telefoane, daca e sa excludem ofertele subventionate de operatori”, spune el.

eMag.ro a inregistrat in 2012 74,5 milioane de vizite avand in prezent circa 180.000 de produse pe site.