MRM Romania lanseaza aplicatia de mobil „Bite to Win”, prima campanie digitala de amploare dezvoltata de catre agentie pentru KFC Romania si prima prezenta mobila a companiei in Romania. Aceasta a fost implementata atat pe platforma de Android cat si pe iOS.
“Aplicatia KFC “Bite to Win” are ca punct de plecare cea mai importanta calitate a noului produs KFC, - Fillet Bites, si anume aceea ca sunt taiate de mana, din 100% carne de pui. Astfel, toate bucatile de pui arata diferit iar fiecare consumator poate sa descopere in bucatile de Fillet Bites forme dintre cele mai variate. Cu ajutorul acestei aplicatii, am identificat o modalitate de a ii activa si implica pe consumatori intr-un mod amuzant, punand astfel accent pe calitatile noului produs KFC”, a declarat Nir Refuah, GM MRM Romania.

Aplicatia contine 30 de forme de Fillet Bites pre-determinate, cum ar fi: o inima, un elefant, Elvis, Darth Vader si foloseste o tehnologie de shape-recognition pentru a identifica forma pe care o are fiecare Fillet Bite.

Incepand cu data de 28 mai 2013, aplicatia a fost implementata pe materialele care stau pe toate de servire din restaurantele KFC si va fi activa pana pe data de 20 iunie 2013.

Cum functioneaza aplicatia:

Pasul 1: cumperi produsul Fillet Bites si descarci aplicatia pe telefonul mobil

Pasul 2: pozitionezi produsul in locul special creat pe tava KFC

Pasul 3: scanezi produsul folosind aplicatia Bite to Win

Pasul 4: aplicatia scaneaza produsul si te informeaza daca produsul tau seamana cu una dintre cele 30 de forme pre-determinate

Pasul 5: incepi sa colectezi forme diferite si puncte de fiecare data cand cumperi Fillet Bites

Cand ai gasit 10 forme, castigi un premiu instant. La 20 de forme gasite, premiul creste in valoare, iar daca gasesti toate cele 30 de forme, intri intr-o tombola pentru castigarea marelui premiu pus in joc de catre KFC – un iPad 4, de ultima generatie.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri