O marketeaza ca fiind “o carte de interviuri cu oamenii care au infiintat primele agentii de publicitate in Romania, la inceputul anilor ‘90” si cauta fonduri prin We-Are-Here.ro, o platforma de crowd funding similara cu KickStarter.com.

Scriitorul Petre Barbu scrie de 19 ani in presa de business despre publicitate si mass-media si cauta sa atraga, pentru proiectul “Primul an de publicitate” 3.000 de euro. Aceasta suma va acoperi costurile tipografice, de distributie si de promovare.

In prezent, proiectul a atras aproape 800 de euro de la 14 sustinatori. Minimul acceptat este de 5 euro.

“Este o carte de interviuri. Daca va place publicitatea, atunci aceasta carte sigur o sa va intereseze. Daca urati publicitatea, atunci o veti citi cu sufletul la gura. Va asigur!”, incearca el sa convinga, pe We-Are-Here.ro.

Pana in prezent, el a realizat opt interviuri cu opt antreprenori care au infiintat agentii de publicitate in Romania. Printre acestia se numara Bogdan Enoiu (McCan Romania), Ioana si Stefan Iordache (Leo Burnett) si Cristian Burci (Graffiti BBDO).

Consideri ca proiectul s-ar putea dovedi util si, mai ales, o lectura placuta pentru cei mai varstnici dar si cei mai tineri care doresc sa afle cum a inceput publicitatea in Romania? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri