IKEA a lansat recent o campanie pe mai multe canale, permitand clientilor sa vanda mobila la mana a doua pe o platforma online, scrie presa internationala.

Compania de publicitate norvegiana din spatele campaniei suedezilor, SMFB, a ales 50 de clienti norvegieni pentru a vinde mobila uzata. SMFB a creat un marketplace virtual, incurajand utilizatorii sa isi fotografieze mobila si sa o marketeze pe pagina de Facebook a companiei.

SMFB a promovat de asemenea fiecare piesa de mobilier si pe alte medii, inclusiv online, print si bannere outdoor. Fiecare reclama includea numele vanzatorului si numarul sau de telefon. Clientii au putut participa la campanie gratuit si si-au vandut cu succes mobila.

Campania a durat opt saptamani, incepand in luna august.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri