Comertul online ocupa 3% din totalul vanzarilor din FMCG in Romania, iar potentialul de crestere este ridicat, a declarat Raluca Raschip, consumer goods& retail director in cadrul GFK Romania, la evenimentul Retail Arena organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si retail.ro.

"Consumatorii sunt pregatiti, ei vor imbratisa imediat aceste formate de comert, ceea ce face ca ritmul sa fie mai alert, este oferta retailerilor si cum si le promoveaza. In Romania comertul online reprezinta 3% din total vanzari FMCG, cifra care reprezinta procentul romanilor care cumpara macar o data un produs. Potentialul de crestere este puternic, daca se va lucra la infrastructura si comunicare in acest sens", a declarat Raschip.

Cu toate acestea, Romania este mult in urma altor tari dezvoltate. De exemplu, in Franta procentul de penetrare a comertului online in domeniul FMCG (bunuri de larg consum) a crescut de la 4% in anul 2010, la 23% in anul 2012.

Citeste si:
Review-urile consumatorilor, un criteriu important la cumparaturi
Review-urile consumatorilor,...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Brand content-ul a ajuns si in Romania! Ce avantaje ai?