Manafu: Nu cred ca si-a propus cineva sa fie mai bun decat altii. Si nici nu s-a vazut

In opinia lui Cristi Manafu, unul dintre cei mai cunoscuti bloggeri, concurenta din blogosfera romaneasca merita nota 8 pentru ca el nu vede „o concurenta in blogosfera in adevaratul sens al cuvantului", explica bloggerul in cadrul unei initiative a Wall-Street.ro in care bloggeri si-au exprimat parerile despre cursul blogosferei.

"Vorbind foarte mult de bloguri generaliste, concurenta ar insemna o competitie intre bloggeri. Si nu cred ca si-a propus cineva sa fie mai bun decat altii. Si nici nu s-a vazut", completeaza Manafu.

Despre 2014, el spune ca unele bloguri se vor repozitiona, astfel ca „o sa vedem foarte multe bloguri de opinie (e an electoral, multi oameni de media au acum bloguri). La nise, o sa vedem o crestere tot pe segmentele traditionale: Tech, Fashion, Food, Travel. Poate zona Home Improvement si Deco o sa creasca", explica Cristi Manafu (Manafu.ro).

Manafu a acord nota 8 si pentru investitiile advertiserilor in bloguri. „Se poate observa o crestere a cheltuielilor mai degraba in zona proiectelor speciale si o dezvoltare a unor nise din blogging (tech si fashion). Am vazut advertiseri noi din randul companiilor mari, insa, ca in alti ani, au fost mai multe campaniile punctuale din partea firmelor mijlocii”, considera Manafu, ale carui opinii despre 2014 si intersectarea profesiei de jurnalist cu ce inseamna sa fii blogger le puteti citi aici.

Citeste si:
TotalSoft investește 5 mil. euro în 2021 în tehnologie și...
TotalSoft investește 5...
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri