[INFOGRAFIC] Cat te costa sa fii faimos in social media?

Cat te-ar costa pentru a deveni faimos in social media in 2014? La 6.800 de dolari, este probabil mai ieftin decat te-ai gandi initial.

Cu banii acestia iti poti cumpara un milion de followeri pe Twitter, un milion de vizualizari pe YouTube si 20.000 de like-uri pe Facebook. Ca bonus, te poti bucura de asemenea de un numar solid pe Pinterest, Tumblr si Instagram si ti-ar mai ramane bani sa cumperi circa 250 de comentarii pe blog si circa 100.000 de vizualizari pe Vimeo, calculeaza Forbes. E o afacere, nu?

Prezenta sociala reprezinta putere. Daca ceva este popular, societatea tinde sa puna mare valoare pe acel ceva. Daca un articol are multe share-uri, like-uri, atunci multi vor considera ca merita, intr-adevar, atentie. Daca, similar, o persoana are foarte multi fani/followeri pe retele sociale, atunci multi vor considera ca merita atentie.

Aceste realitati incurajeaza pe unii indivizi (chiar cunoscuti) sa isi manipuleze prezenta pe retele sociale prin cumpararea de followeri falsi. Multi dintre acestia sunt boti falsi, profile create automat, in masa, fara persoane reale in spate.

Proiectul WhoIsHostingThis au creat un infografic care exploreaza beneficiile dar si riscurile falsificarii conturilor de social media.

Citeste si:
Bogatii lumii si-au schimbat obiceiurile: Prefera sa inchirieze...
Bogatii lumii si-au schimbat...

Prolificul blogger Steve Farnsworth are cel mai mare procentaj de utilizatori/followeri reali (95% din total). Este un procentaj remarcabil avand in vedere ca Steve are peste 110.000 de followeri.

Conturile Twitter pot fi cercetate pentru a observa ce pondere din followeri sunt considerati falsi prin intermediul instrumentului StatusPeople.com.

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri