HootSuite, o platforma pe care o folosesc companiile pentru managementul social media, a anuntat achizitia platformei UberVu, dezvoltate de antreprenorii romani Vladimir Oane, Dan Ciotu si Dragos Ilinca. Termenii deal-ului nu au fost facuti publici.

Este prima achizitie a HootSuite dupa ce a atras 165 de milioane de dolari anul trecut.

Achizitia HootSuite ofera acestei companii doua lucruri – extinderea ofertei de produse si, de asemenea, va oferi mai multe informatii despre interactiunile sociale companiilor clienti. Acest lucru va permite HootSuite sa ofere servicii premium, platite, pe termen lung.

In prezent HootSuite opereaza dupa un model freemium.

In prezent, UberVu are peste 200 de clienti enterprise, printre care 3M, NBC, Fujitsu, Heinz, Getty Images, L’Occitane. HootSuite spune ca 75% din companiile clienti fac parte din Fortune 1000.

Vezi aici un interviu cu Vladimir Oane.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri