Producatorul jocului Candy Crush, vanzari in scadere

Producatorul jocului video Candy Crush Saga, King Digital Entertainment, a anuntat ca vanzarile din al doilea trimiestru au scazut mai mult decat au anticipat analistii, intrucat numarul jucatorilor a fost mai mic, iar jocurile nou create nu au atras suficient de multi utilizatori, informeaza Bloomberg.

"Candy Crush a scazut mai mult decat ne asteptam in al doilea trimestru", a declarat Riccardo Zacconi, directorul general al companiei King Digital Entertainment. Suma totala pe care utilizatorii au cheltuit-o pentru achizitionarea de "produse" virtuale, care este indicatorul pentru veniturile companiei, a scazut cu 5% in al doilea trimestru fata de primele trei luni ale anului, de la 641,1 milioane de dolari la 611 milioane de dolari, potrivit Reuters.

Pe de alta parte, King lucreaza la extinderea gamei sale de jocuri, prin dezvoltarea unora noi, cum ar fi Pyramid Solitaire Saga. Compania incearca astfel sa evite situatia prin care a trecut competitorul sau Zynga, ale carui venituri au fost afectate de declinul jocului FarmVille, scrie Mediafax.

Cu toate acestea, rezultatele nu sunt cele anticipate de King. "Jocurile noastre non-Candy Crush nu au devenit atat de populare pe cat ne asteptam, astfel ca nu au contrabalansat declinul inregistrat de Candy Crush", a spus Zacconi. Actiunile companiei au scazut cu 19% incepand din luna martie, cand King a fost listata la bursa de la New York.

Citeste si:
Tranzactie gigant:Activision Blizzard cumpara producatorul Candy Crush
Tranzactie gigant: Activision...
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri