Veniturile din publicitatea pe terminale mobile la nivel global au crescut cu 92% in 2013, pana la 14,6 miliarde de euro, confirmand adoptia mobile-ului ca element esential in instrumentele marketerilor, conform IAB Europe, IAB US si IHS Technology.

Mobile display a inregistrat cea mai mare crestere, de 123,4%, urmat de mobile search, cu 92,1%.


Search-ul ramane segmentul dominant, reprezentand 48,9% din totalul veniturilor mobile, echivalentul a 7,1 miliarde de euro, in timp ce display-ul acopera 41,5%, la 6 miliarde de euro; segmentul de mesagerie acopera 9,6%, valoare de 1,4 miliarde de euro.

America de Nord acopera cea mai mare valoare a advertising-ului pe mobil, 41,9%, urmata de Asia-Pacifica, 38,9% si Europa, cu 17,3%.

America Latina a inregistrat insa cea mai puternica evolutie dintre toate regiunile, cu o crestere masiva de 215%. America de Nord a crescut cu 122%, Europa cu 90%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri