Veniturile din publicitatea pe terminale mobile la nivel global au crescut cu 92% in 2013, pana la 14,6 miliarde de euro, confirmand adoptia mobile-ului ca element esential in instrumentele marketerilor, conform IAB Europe, IAB US si IHS Technology.
Mobile display a inregistrat cea mai mare crestere, de 123,4%, urmat de mobile search, cu 92,1%.
Search-ul ramane segmentul dominant, reprezentand 48,9% din totalul veniturilor mobile, echivalentul a 7,1 miliarde de euro, in timp ce display-ul acopera 41,5%, la 6 miliarde de euro; segmentul de mesagerie acopera 9,6%, valoare de 1,4 miliarde de euro.
America de Nord acopera cea mai mare valoare a advertising-ului pe mobil, 41,9%, urmata de Asia-Pacifica, 38,9% si Europa, cu 17,3%.
America Latina a inregistrat insa cea mai puternica evolutie dintre toate regiunile, cu o crestere masiva de 215%. America de Nord a crescut cu 122%, Europa cu 90%.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: