Veniturile din publicitatea pe terminale mobile la nivel global au crescut cu 92% in 2013, pana la 14,6 miliarde de euro, confirmand adoptia mobile-ului ca element esential in instrumentele marketerilor, conform IAB Europe, IAB US si IHS Technology.

Mobile display a inregistrat cea mai mare crestere, de 123,4%, urmat de mobile search, cu 92,1%.


Search-ul ramane segmentul dominant, reprezentand 48,9% din totalul veniturilor mobile, echivalentul a 7,1 miliarde de euro, in timp ce display-ul acopera 41,5%, la 6 miliarde de euro; segmentul de mesagerie acopera 9,6%, valoare de 1,4 miliarde de euro.

America de Nord acopera cea mai mare valoare a advertising-ului pe mobil, 41,9%, urmata de Asia-Pacifica, 38,9% si Europa, cu 17,3%.

America Latina a inregistrat insa cea mai puternica evolutie dintre toate regiunile, cu o crestere masiva de 215%. America de Nord a crescut cu 122%, Europa cu 90%.

Citeste si:
Vodafone: In 2-3 ani vom avea si in Romania branduri mari care sa...
Vodafone: In 2-3 ani vom avea...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si