Facebook considera, evident, ca paginile magazinelor sunt foarte importante insa, cu toate acestea, compania nu permite, efectiv, sa cumperi de pe acele pagini. Oficialii companiei au subliniat recent ca testeaza o optiune care sa permita magazinelor cu activitate pe Facebook sa vanda direct de pe pagini, scrie Engadget.com.

In prezent, vizitatorii paginilor retailerilor sunt redirectionati catre magazinele propriu-zise, unde clientii pot cumpara. Eforturile Facebook sunt inca la inceput de drum, cea mai mare retea sociala din lume introducand in teste doar cateva zeci de brand-uri.

Reteaua nu percepe in prezent niciun comision din vanzarile realizate direct pe platforma, dar, la un moment dat, este posibil ca acesta sa devina principalul generator de venituri pentru companie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri