Daca ai deschis deja in browser pagina Google, atunci ai observat ca motorul de cautare are un logo nou, care este mai luminos, mai bine conturat si, in premiera, animat.

Aceasta schimbare, cea mai mare din ultimii 16 ani, se va reflecta si la nivelul de brandingul al gigantului online, care a anuntat recent o reorganizare a businessului.

Astfel, Google formeaza un nou conglomerat, Alphabet Inc, care incorporeaza unitatile tot mai diversificate de afaceri si de investitii, ce aduc totusi mai putin profit imediat decat motorul de cautare pe Internet.

De ce a luat Google decizia de schimbare a logo-ului? „In trecut, Google era destinatie la care ajungeai utilizand un singur dispozitiv: calculatorul personal de tip desktop. In prezent, utilizatorii interactioneaza cu produsele Google prin diferite platforme, aplicatii si dispozitive, ce multe ori prin utilizarea tuturor in aceeasi zi”, anunta gigantul online pe blogul companiei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri